اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی رشت:

اتصال سیم برق بیشترین عامل آتش‌سوزی‌های رشت است

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: اتصالی در سامانه‌های‌ سیم‌کشی برق اماکن مسکونی و تجاری بیشترین عامل آتش‌سوزی‌های رشت در تابستان جاری بوده است.

اتصال سیم برق بیشترین عامل آتش‌سوزی‌های رشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی مقصودی پیش از ظهر امروز در جلسه آتش‌نشانی این شهر با اشاره به جزییات آتش‌سوزی دو باب منزل مسکونی در این شهر، اظهار کرد: پس از دریافت خبر این آتش‌سوزی نیروهای سازمان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی آتش‌سوزی دو باب منزل مسکونی را در شهرک صبای میدان امام حسین (ع) رشت عنوان کرد و افزود: 40 نفر از نیروهای آتش‌نشان در مهار این آتش نقش داشتند.

این مسئول، دلیل آتش سوزی خانه‌های مذکور را اتصالی در سامانه سیم‌کشی برق از ناحیه پشت‌بام ذکر کرد و یادآور شد: حریق ناشی از این اتصالی به منزل مجاور سرایت کرده بود.

وی خسارت ناشی از آتش‌سوزی دو باب منزل مسکونی را حدود 20 میلیون تومان برآورد کرد.

مقصودی، با بیان اینکه اتصالی از سیم‌های برق بیشترین عامل آتش‌سوزی‌ها در رشت را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: تابستان امسال حوادث زیادی به دلیل اتصالی در سامانه‌های سیم‌کشی برق اماکن مسکونی و تجاری رخ داده است.

وی، بهره گرفتن از تکنسین‌های مجرب در بازدید از سامانه‌های سیم‌کشی برق و اطمینان از ایمنی آن را مورد تأکید شهروندان قرار داد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت در ادامه نسبت به سوءاستفاده عده‌ای از افراد سودجو از نام آتش‌نشان هشدار داد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد با مراجعه به آپارتمان‌های مسکونی با استفاده از نام آتش‌نشان به منظور بازدید از تجهیزات ایمنی و جلب اعتماد مردم، از آنها سرقت می‌کنند که شهروندان باید مراقبت بیشتری در این زمینه داشته باشند و نسبت به آتش‌نشان بودن آنها اطمینان پیدا کنند.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول