اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباس حاج‌کناری در گفت‌و‌گو با فارس:

پاداشم هنوز از سوی فدراسیون پرداخت نشده است

مربی و پیشکسوت کشتی مازندران گفت: پس از قهرمانی تیم ملی کشتی نوجوانان در رقابت‌های جهانی و آسیایی، مبلغ پاداشم هنوز از سوی فدراسیون پرداخت نشده است.

پاداشم هنوز از سوی فدراسیون پرداخت نشده است

عباس حاج‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: زمانی که دو سال پیش مربی تیم ملی در رقابت‌های جهانی و آسیایی بودم با توجه به وعده‌های مسئولان هیچ حقوق و پاداشی از سوی فدراسیون پرداخت نشد.

وی با اشاره به انتخاب وی به عنوان مشاور تیم کشتی شهید بصیر فریدونکنار تصریح کرد: این باشگاه برای نخستین بار با حمایت مالی علیرضا تهرانی روانه لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور شده است.

قهرمان کشتی در رقابت‌های 1997 روسیه ابراز داشت: تیم کشتی شهید بصیر فریدونکنار با ترکیبی از کشتی‌گیران کاملا جوان و بومی فریدونکناری به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ شرکت می‌کند.

حاج کناری حضور تیم شهید بصیر فریدوکنار در لیگ را حرکت بسیار خوبی از سوی مسئولان شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: این تیم با حضور مربیان باتجربه و جوان بومی در لیگ شرکت خواهد کرد.

قهرمان دانشجویان جهان گفت: این اتفاق خوب در حالی برای کشتی فریدونکنار رخ داد که پس از 15 تا 20 سال غیبت، فعالیت کشتی‌گیران بومی در لیگ کشوری نمایان می شود.

وی درباره مطالبات سال گذشته کشتی‌گیران و کادر فنی در تیم صدرا زیرآب افزود: روز گذشته با حضور قبادیان مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای برگزار شد و قرار شد تا اواخر مرداد بقیه مطالبات قرارداد کشتی‌گیران و کادر فنی تسویه شود.

نایب قهرمان 1998 تهران تصریح کرد: کشتی‌گیران سال گذشته در ترکیب صدرای زیراب به من لطف کردند و به خاطر من بدون دریافت هیچ هزینه‌ای کشتی گرفتند ولی بنا به دلایلی به جز چند درصد پول دیگری دریافت نکردند.

حاج کناری در پایان از احداث سالن کشتی و مجموعه ورزشی‌اش در شهر فریدونکنار خبر داد و افزود: با پیگیری‌های استاندار ، مسئولان استانی و شهرستانی و توسعه ورزش شهرستان به ویژه کشتی خواستار احداث مجموعه ورزشی در فریدونکنار شدم.

انتهای پیام/86005/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول