اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی قم خبر داد

اعزام باستانی‌کاران نونهال قم به مسابقات کشتی پهلوانی کشور

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی استان قم از اعزام آینده‌سازان این رشته ورزشی به رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام باستانی‌کاران نونهال قم به مسابقات کشتی پهلوانی کشور

محمد انبارداران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تمام هم و غم خود را به کار گرفته‌ایم که این رشته ورزشی سنتی و دینی و مذهبی ما ایرانیان در شهر مقدس قم به خوبی جایگاه و اعتبار گذشته خود را تقویت کند.

وی ادامه داد: سعی ما این است که علاوه بر برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح استان قم و استفاده از تجارب پیشکسوتان و ورزشکاران شاخص این هیئت، بتوانیم در مسابقاتی که براساس تقویم فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی انجام می‌شود، حضور یابیم.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی استان قم در ادامه از اعزام چهره‌های آینده‌دار کشتی پهلوانی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون، مسابقات منطقه‌ای کشتی پهلوانی کشور در رده سنی نونهالان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات منطقه‌ای کشتی پهلوانی نونهالان کشور در استان مرکزی خبر داد و عنوان داشت: با پیشنهاد هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی استان مرکزی و موافقت فدراسیون، قرار است مسابقات منطقه‌ای کشتی پهلوانی کشور در دو رده سنی پایه یعنی نونهالان و خردسالان کشور به انجام برسد.

انبارداران با بیان اینکه این رقابت‌ها در روزهای سی‌ام و سی و یکم مردادماه در شهر اراک برگزار خواهد شد، به تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، مرکزی، قم، البرز و سمنان برگزار می‌شود که تلاش داریم در این رقابت‌ها حضوری قدرتمند داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات انتخابی تیمی زورخانه‌ای هنرهای فردی و کشتی پهلوانی خردسالان و نونهالان استان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات به ‌منظور انتخاب اعضای تیم به منظور شرکت در مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران مستعدی در سطح استان در این رشته ورزشی فعالیت دارند یاد آور شد: این ورزشکاران در زورخانه‌های شهر مقدس قم زیر نظر مربیان خود مشغول فعالیت هستند تا بتوانیم ورزش باستانی و کشتی پهلوانی قم را توسعه دهیم.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول