اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع):

بسیج جامعه زنان در پیکره جامعه اسلامی نقش مهمی دارد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) گفت: بسیج جامعه زنان با وجود ناشناخته ماندن، همواره برای قرار گرفتن در جایگاه اصلی خود در پیکره جامعه اسلامی تلاش می‌کند.

بسیج جامعه زنان در پیکره جامعه اسلامی نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا اسدی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های روز بسیج جامعه زنان اظهار داشت: سیزدهم مرداد ماه سالروز شهادت اسوه رشادت و مجاهدت زن ایرانی شهید مریم فرهانیان به نام روز قشر بسیج جامعه زنان نام گذاری شده است  که همه ساله همایشی با عنوان معرفی شهید شاخص سال در این روز در استان‌ها برگزار می‌شود.

وی حضور و خدمات زنان در هشت سال دفاع مقدس در کنار کانون تربیت فرزندان، پشتیبانی و حمایت از رزمندگان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این روحیه در تمام زنان بسیجی بخصوص زنان قهرمان پرور استان بوشهر به وضوح دیده می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: بسیج جامعه زنان با وجود ناشناخته ماندن، به عنوان مجموعه‌ای سازماندهی شده از بانوان مسلمان و آماده به خدمت در اسلام همواره برای قرار گرفتن در جایگاه اصلی خود در پیکره جامعه اسلامی تلاش کرده و در این راه مجاهدت‌های فراوانی را از خود به نمایش گذاشته است.

اسدی اضافه کرد: تاریخ پر فراز و نشیب این ملت و کشور عمق این وفاداری و ایمان را به ویژه در سالهای انقلاب و جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسانده است.

وی یادآور شد: تدارکات و خدمات رسانی به رزمندگان در قالب کمک‌های مردمی، پشتیبانی جبهه و جنگ که برگرفته از تفکر بسیجی است در کارنامه زنان ایران اسلامی به عنوان یک نقطه عطفی همواره می‌درخشد، که این مهم را می‌توان در حادثه عاشورا و رسالت حضرت زینب(س) جستجو کرد.

وی افزود: بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) بوشهر نیز به دنبال ترویج فرهنگ فاطمی(علیها سلام) در زمینه‌های عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده، حلقه‌های تربیتی صالحین، برگزاری کلاس‌های آموزشی و معنوی برگزاری مسابقات ورزشی، علمی و پژوهشی، نشست‌های دینی، تخصصی و بصیرتی فعالیت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه روز قشر هر ساله با حضور بیش از 500 نفر از خواهران بسیجی سراسر استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود که امسال به دلیل همزمانی با ایام ماه مبارک در هفته آتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول