اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

خبرنگاران به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند

امام جمعه عسلویه گفت: خبرنگاران به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند.

خبرنگاران به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به اهمیت ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و برکت است و باید بهره معنوی را از این ایام ببریم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی تاکید داشتند و خواستار ارتباط بیشتر با اساتید مکتبی و ارزشی شدند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به اینکه مراسم تنفیذ رئیس جمهور فردا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: از دولت جدید می‌خواهیم در راستای رفع مشکلات مردم همت کند و در خدمت مردم و نظام اسلامی و رهبری باشد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: دولت نهم و دهم نیز زحمات زیادی برای کشور کشیده که باید به‌گونه‌ای شایسته مورد تقدیر قرار گیرند.

وی با اشاره به روز قدس و اهمیت این روز بیان کرد: روز قدس یک روز ارزشمند و مهم است و موجبات وحدت امت اسلامی می‌شود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به تحریم اخیر غربی‌ها علیه ایران اسلامی گفت: ملت ما در برابر این تحریم‌ها هیچ زمانی سر خم نمی‌کند و مردم همواره به باورها و اعتقادات اسلامی پایبند هستند.

هاشمی‌نژاد به روز خبرنگار اشاره کرد و با بیان برخی بایدها و نبایدهای خبرنگاران افزود: خبرنگاران باید واقعیت‌ها و حقایق را بنویسند و به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند.

وی ابراز داشت: خبرنگاران باید توطئه‌های دشمنان را افشا کنند و همچنین رعایت بیت‌المال را نیز داشته باشند و نسبت به معرفی الگوهای مناسب اخلاقی و اجتماعی به جامعه اهتمام ورزند.

امام جمعه عسلویه در ادامه بر لزوم خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مردم این منطقه شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و مسئولان باید از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به این مردم همیشه در صحنه استفاده کنند.

انتهای پیام/2451/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول