اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

دستگیری 512 خرده‌فروش مواد مخدر در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از دستگیری 512 خرده‌فروش مواد مخدر و پلمپ 11 مغازه و منقل‌خانه در یک ماهه گذشته در شیراز خبر داد.

دستگیری 512 خرده‌فروش مواد مخدر در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمداسماعیل مصری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 68 منزل و مغازه را که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین زمینه 512 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و از آنها در مجموع سه کیلو و 268 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی هشت منقل‌خانه و سه مغازه که در این زمینه فعالیت می‌کردند و سابقه تخلف نیز داشتند پلمب شدند.

مصری گفت: اولویت کاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس برخورد قاطعانه با خرده‌فروشان، منقل‌داران و مغازه‌داران متخلف بوده و به افراد فریب خورده توصیه می‌شود دست از اعمال خلاف خود برداشته در غیر این صورت پلیس نسبت به دستگیری آنان اقدام و توسط مراجع قضایی به اشد مجازات می‌رسند.

وی بار دیگر از امت حزب‌الله و شهروندان نیز درخواست کرد تا هرگونه خبر و گزارش خود در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر را به شماره تلفن‌های 110- 128 و یا 2184269 اطلاع دهند.

دستگیری شرور مسلح در فسا

بر اساس این گزارش همچنین شرور مسلحی که موجبات رعب و وحشت برخی از شهروندان را در فسای استان فارس فراهم کرده بود، توسط پلیس این  شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی شرور مسلح به اسلحه کلاشینکف، موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده و قصد اخاذی دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مصطفی محمدی با اشاره به اینکه این شرور دارای سوابق عدیده شرارت، گروگان‌گیری و سرقت بود افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی وسیع و تلاش‌های شبانه‌روزی، ماموران شرور مسلح را در حالی که در یکی از خیابان‌های شهر فسا در حال حرکت بود مشاهده کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران محل مورد نظر را محاصره کردند و در این هنگام شرور که خود را در محاصره کامل می‌دید، قصد پرتاب نارنجک دستی به طرف ماموران را داشت که با اقدام به موقع ماموران قبل از انجام هرگونه عملی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: در بازرسی بدنی از کوله‌پشتی این شرور یک اسلحه کلاشینکف، 97 فشنگ مربوطه، چهار خشاب،  یک سرنیزه با غلاف مربوطه، یک نارنجک دستی، یک چاشنی نارنجک دستی، 10 دستبند یک‌بار مصرف، یک شوکر برقی، یک خشاب، یک دوربین چشمی، دو کلاه ویژه سرقت، یک فانوسقه نظامی و یک دستکش کشف شد.

محمدی به مجرمان فراری و کسانی که قصد اخلال و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و اخاذی از مردم را دارند هشدار داد که با هوشیاری کامل پلیس فرصتی برای ادامه شرارت ندارند و لازم است برای بازگشت به آغوش جامعه، هرچه سریع‌تر خود را تسلیم قانون کرده و دست از شرارت بردارند.

توقیف خودروی حامل سوخت قاچاق در ممسنی

در بازرسی ماموران انتظامی ممسنی استان فارس از یک خودرو وانت نیسان 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه فلهیان هنگام گشت‌زنی در جاده‌های مواصلاتی به یک خودرو وانت نیسان مشکوک شدند.

سرهنگ داوود امجدی افزود: پس از متوقف کردن این خودرو و در بازرسی از آن 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی بیان کرد: راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/2448/ق/مر3004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول