اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مهلت ارسال اثر به هشتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی، چاووشی خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، منصور شرفی اظهار داشت: هشتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)  می‌باشد که با هدف اشاعه و ترویج  فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیر ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال علاقمندان و دوستداران حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  و تماس‌های مکرر در خصوص تمدید فرصت ارسال اثر به دبیر خانه، دبیر خانه دائمی این جشنواره  مستقر در اردبیل  اعلام کرده است  مهلت ارسال اثر تا 20 مرداد ماه جاری تمدید شده است.

دبیر هشتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی یادآور شد: این جشنواره علاوه بر چند بخش اصلی مداحی، چاووشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی در بخش جنبی نیز در قالب مقالات پژوهشی برگزار خواهد شد.

شرفی گفت: علاقمندان و پژوهشگران در این بخش می‌توانند مقالات و پژوهش‌های خود را در زمینه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی از دیدگاه اسلام و ائمه اطهار (ع)، مداحان و نقش آنان در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه فرهنگ رضوی، بایدها و نبایدها در مداحی و چاووشی‌خوانی، پیشینه مداحی و چاووشی‌خوانی رضوی، آسیب‌ها و تهدیدهای مداحی، ویژگی‌های بارز مداحان و چاوشی‌خوانان، مداحی و چاووشی‌خوانی  از آغاز تاکنون، اردبیل مهد مداحان نام آشنا و موضوعات مرتبط دیگر به دبیرخانه دائمی جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی ارسال کنند.

این مسئول بیان داشت: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با مشارکت معاونت قرآن و عترت ، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، موسسه فرهنگی و هنری میعاد مغان و شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل طی روزهای 19 الی 21 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62004/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول