اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

کمک 12 میلیون تومانی شهروندان اهرمی در جشن گلریزان

فرماندار تنگستان گفت: در جشن گلریزان شهروندان اهرمی، مبلغ 12 میلیون و 810 هزار تومان به همراه یک انگشتر طلا برای آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد کمک کردند.

کمک 12 میلیون تومانی شهروندان اهرمی در جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب عصر امروز در مراسم گلریزان شهر اهرم با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است، اظهارداشت: در این ماه مبارک کمک به نیازمندان و تلاش برای کارهای خیرخواهانه افزایش می‌یابد؛ به گونه‌ای که بسیاری از نیازمندان در ایام ماه مشکلشان برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نجات یک زندانی جرائم غیرعمد از حبس به معنای نجات یک خانواده و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: در شهرستان تنگستان دو زندانی جرائم غیرعمد مالی وجود دارد که برای برگشت به آغوش گرم خانواده به 90 میلیون تومان کمک نیاز دارد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: یکی از اتفاقات بسیار خوب و نادر جشن گلریزان اهدای یک انگشتر طلا و مبلغ 150 هزار تومان وجه نقد توسط یک بانوی تنگستانی بود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همکارانم و ستاد دیه استان در جشن گلریزان شهر اهرم مبلغ 12 میلیون و 810 هزار تومان به همراه یک انگشتر طلا جمع‌آوری شد که این میزان کمک در طول چند سال اخیر در شهرستان بی‌نظیر بوده است.

امام جمعه اهرم نیز با تقدیر از دست اندرکاران جشن گلریزان ابراز داشت: جشن گلریزان سنت حسنه و خوبی است که در چند سال اخیر در حال اجرا است که به واسطه آن زندانیان جرائم غیرعمد مالی از زندان آزاد شده‌اند.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: همه اعضا جامعه یک پیکر واحد هستند و کسانی که نیازمند به کمک هستند هم از پیکره جامعه بوده و مردم می‌بایست به آنها کمک کنند.

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر نیز گفت: در 8 ماهه گذشته 80 نفر با کمک 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی خیرین استان از زندان آزاد شده‌اند.

سید اسماعیل موسوی افزود: افرادی که تمایل دارند از مشکلات زندانیان نیازمند ،در زندان آشنا شوند با وجود تمام محدودیت‌های موجود جهت کمک به آنها این اقدام را انجام می‌دهیم.

وی گفت: ستاد دیه به پشتوانه مردم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در این مراسم امام جمعه اهرم، فرماندار تنگستان، معاون فرماندار تنگستان و شهردار اهرم یک ماه حقوق خود را جهت کمک به آزادی زندانیان به ستاد دیه پرداخت کردند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول