اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای شهرستان اشتهارد برگزار می‌شود

فرماندار اشتهارد از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان خبر داد.

یادواره شهدای شهرستان اشتهارد برگزار می‌شود

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌تواند در حفظ آرمان‌های آنان بسیار تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه‌ها حاضر شده و با نثار جان خود اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول با بیان اینکه آرمان‌های رزمندگان اسلام باید به نسل امروز انتقال داده شود، افزود: نسل امروز باید با رشادت‌ها و آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماید.

اینانلو تأکید کرد: امروز دشمن در نظر دارد تا با بی‌اهمیت جلوه دادن این رشادت‌ها نسل امروز را از آرمان‌های رزمندگان اسلام دور سازد تا بتواند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان اسلام می‌تواند در شناساندن آنان به نسل امروز نیز موثر باشد، گفت: بیان خاطرات رزمندگان اسلام،‌ خواندن وصایای شهدا و حضور فرماندهان جنگ و بیان خاطرات شب‌های عملیات می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

فرماندار شهرستان اشتهارد در ادامه سخنان خود به برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده این یادواره روز هشتم مرداد و همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گفته اینانلو این مراسم هشتم مرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهدای محله صیادیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول