اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوهای تیم ملی

کاراته‌کاهای قزوینی همچنان یکه‌تازی می‌کنند

اردوهای تیم ملی کاراته کشورمان در حالی پیگیری می‌شود که کاراته‌کاهای قزوینی همچنان در این اردوها یکه‌تازی می‌کنند.

کاراته‌کاهای قزوینی همچنان یکه‌تازی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرحله جدید تمرینات تیم‌های ملی کاراته در رد‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان که از هفته گذشته آغاز شده است، در حالی تا هجدهم مرداد ماه ادامه پیدا خواهد کرد که کاراته‌کاهای قزوینی با نظر کادر فنی حضوری مستمر در تمرینات آماده‌سازی دارند.

در اردوی آماده‌سازی رده سنی نوجوانان تیم ملی کاراته کشورمان، امیررضا میرزایی نوجوان شایسته قزوینی در وزن منهای پنجاه و هفت کیلوگرم به همراه ارشیا دلاور از تهران در این اردو به همراه هشت کاراته‌کای دیگر تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری می‌کند.

البته این در حالی است که به طور حتم میرزایی با انگیزه بالایی که دارد می‌تواند نظر کادر فنی را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا جلب و پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

علی‌اصغر آسیابری، دیگر کاراته‌کای قزوینی است که با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور در حال حاضر در وزن منهای شصت و هشت کیلوگرم به همراه دادیار رهنما در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان حضور دارد و تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

آسیابری با استفاده از قد و قامت کشیده یکی از کاراته‌کاهایی است که حضور در مسابقات معتبر بین‌المللی کشور ترکیه و عنوان سومی این رقابت‌ها را در کارنامه ورزشی خود دارد و به طور حتم در صورت اعتماد کادر فنی به این جوان شایسته قزوینی وی می‌تواند در آوردگاه مسابقات آسیایی و جهانی در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان خوش بدرخشد.

اما مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری دو کاراته‌کای ارزشمند استان هستند که هر دو در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان مدت‌ها است حضور دارند و به هر طریقی که شده قصد دارند پیراهن تیم ملی را بر تن کنند، گرچه در این بین شانس بهمن عسگری با توجه به تجربه بالا به مجید حسن‌نیا می‌چربد.

حسن‌نیا که در وزن منهای پنجاه و پنج کیلوگرم در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته کشورمان حضور دارد، برای ملی پوش شدن رقیب سرسختی به نام وحید حسنی‌پور را پیش رو دارد که البته این کاراته‌کای شایسته استان با روحیه و انگیزه بالای خود می‌تواند این رقیب را شکست دهد و در ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان قرار بگیرد.

به هر حال تیم ملی کاراته کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات کاراته قهرمانی غرب آسیا در کشور عربستان آماده می‌کند و بدون شک ملی‌پوشان قزوینی حاضر در اردوی تیم ملی این شایستگی را دارند که پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول