اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در رقابت‌های جهانی صورت می‌گیرد

والیبالیست آبیکی در پی نشان دادن شایستگی‌هایش

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در حالی از چند روز آینده آغاز می‌شود که والیبالیست شایسته آبیکی در اندیشه نشان دادن شایستگی‌های خود است.

والیبالیست آبیکی در پی نشان دادن شایستگی‌هایش

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان در حالی از دهم شهریورماه سال جاری با حضور 20 کشور برتر جهان به میزبانی ترکیه آغاز خواهد شد که در این بین تیم ملی والیبال جوانان کشورمان هم برای حضوری قدرتمند در این مسابقات هم‌اکنون تمرینات آماده‌سازی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در شهر استانبول این کشور پشت سر می‌گذارد.

نکته قابل توجه در تیم ملی والیبال جوانان کشورمان، حضور سهند الله‌وردیان، والیبالیست شایسته آبیکی در ترکیب تیم ملی والیبال جوانان کشورمان است، نکته جالب این مسئله این است که الله‌وردیان ماه گذشته در ترکیب تیم ملی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور مکزیک حضور داشت و در نهایت موفق شد با انجام بازی‌های درخشان به همراه تیم والیبال نوجوانان کشورمان به عنوان چهارمی جهان برسد.

این نوجوان شایسته آبیکی که حالا دیگر به مرز خودباوری لازم برای نشان دادن لیاقت‌ها و شایستگی‌های خود در میادین رقابت‌های جهانی به خودباوری لازم رسیده است، حالا در اندیشه این است که بازی‌های درخشان خود را این بار در قالب تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در آوردگاه مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در کشور ترکیه به نمایش بگذارد، اتفاقی که توجه به انگیزه و اعتماد به نفس بالای این ورزشکار شایسته استان دور از دسترس نیست، زیرا این بازیکن در مسابقات قبلی تیم ملی قابلیت‌های خود را در ترکیب تیم ملی مقابل رقیبان انجام داده است.

الله‌وردیان اردیبهشت ماه سال جاری به همراه تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد، موفق شد عنوان ارزشمند قهرمانی را از آن خود کند، اما نکته مهم‌تر این بود که این ورزشکار ارزنده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات عنوان بهترین دفاع روی تور والیبال آسیا را هم نصیب خود کرد تا این عنوان مهم را به ویترین افتخارات ورزشی خود اضافه کند.

اما تیم ملی والیبال جوانان کشورمان که در حال حاضر در اردوی تدارکاتی تیم ملی در کشور ترکیه به سر می‌برد، در دیدارهای اول و دوم خود به ترتیب موفق شد مقابل میزبان این رقابت‌ها یک شکست و یک پیروزی را به ثبت برساند.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی هم‌گروه است که نخستین دیدار خود در این مسابقات را سی و یکم شهریور ماه در شهر آنکارای ترکیه مقابل استونی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول