اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال کردستان:

هدف هیئت، نظم‌دهی به مدارس فوتبال است

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال کردستان گفت: هدف هیئت، نظم‌دهی به مدارس فوتبال است.

هدف هیئت، نظم‌دهی به مدارس فوتبال است

شهریار داداش‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، پیرامون وضعیت مدارس فوتبال استان کردستان با بیان اینکه در این زمینه تا سال 91 مشکل خاصی نداشته‌ایم، اظهار کرد: مشکلات از این تاریخ به بعد آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته آیتم‌های مشخصی وجود داشت و اجرایی می‌شد، گفت: امسال آئین‌نامه تغییر پیدا کرده و موجب بروز مسائلی شده است.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال کردستان با تأکید بر اینکه حتی خود فدراسیون فوتبال نیز با آئین‌نامه جدید مشکلاتی دارد، اظهار کرد: مدارس فوتبالی که پیش از این مجوز گرفته بودند با تغییر آئین‌نامه به دنبال ادامه فعالیت خود زیر نظر باشگاه‌ها هستند.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال کردستان در خصوص دستورالعمل چگونگی تدریس مربیان فوتبال خاطرنشان کرد: طبق قانون مربی و مدیر فنی مجوز فعالیت تا دو مدرسه را خواهد داشت، اما بالاتر از آن مجاز نیستند.

داداش‌پور تصریح کرد: در خصوص مربیان فعال در مدارس فوتبال نیز بر روی این مسئله که باید تمامی مربیان با مدیر مدارس فوتبال قرارداد داشته باشند، تمرکز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کپی قرارداد مربیان باید توسط هیئت‌ فوتبال شهرستان‌ها به هیئت فوتبال استان ارسال شود، از عدم انجام این کار، توسط برخی هیئت‌ها گلایه کرد.

داداش‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا مربیانی بدون کارت مربیگری در سطح مدارس فوتبال وجود دارند، با تأیید این موضوع گفت: در این خصوص طبق برنامه زمان‌بندی که در هیئت صورت گرفته است، بازرسانی به مدارس اعزام شده‌اند و این کار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون مورد خاصی در این زمینه مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: در صورتی که افرادی بدون کارت مربیگری مشغول به فعالیت باشند، جلوی این کار را خواهیم گرفت.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال کردستان با رد ادعای یکی از مربیان رده‌های پایه فوتبال کشور مبنی بر اینکه در جشنواره مدارس فوتبال کشور هیچ نماینده‌ای از استان کردستان وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: برخلاف این گفته‌ها نماینده استان در این برنامه حضور داشت.

داداش‌پور با تأکید بر اینکه بحث مدارس فوتبال بسیار مهم است، اظهار کرد: به همین دلیل بوده که مجوز ادامه فعالیت آنها زیر نظر باشگاه‌ها صادر می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: تمام هم و غم مجموعه هیئت فوتبال کردستان نظم‌دهی و سامان بخشی به مدارس فوتبال کردستان است که امیدواریم در این راه با حمایت مدیران مدارس موفق باشیم.

انتهای پیام/79012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول