اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی خبر داد

راه‌اندازی شعبه رسمی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 3 شهر استان مرکزی

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی از پیگیری به منظور راه‌اندازی شعبه رسمی این آزمایشگاه در سه شهر خمین، تفرش و زرندیه خبر داد.

راه‌اندازی شعبه رسمی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 3 شهر استان مرکزی

محمد علی عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اقدامات مربوط به راه‌اندازی این سه شعبه در دست اقدام است و به زودی نهایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم راه‌اندازی این شعبه‌ها هر چه سریع‌تر محقق شود تا شاهد خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان باشیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی در ادامه از اختصاص دو میلیارد ریال برای خرید تجهیزات جدید خبر داد و گفت: در چهار ماه گذشته آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای تقویت بخش‌های مختلف فنی دو میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی و به روز دنیا را برای بخش‌ مقاومت مصالح، شیمی و ژئوتکنیک خریداری کرده است.

وی ادامه داد: با خریداری این تجهیزات انجام آزمایشات غیر‌مخرب بتن برای تعیین مقاومت بتن سخت در شرکت فراهم شده است.

عباس‌زاده افزود: همچنین در این مدت با خرید دستگاه حفاری دورانی ساخت داخل انجام حفاری در آبرفت زمین‌های سنگی برای مطالعه خاک و بررسی وضعیت زمین‌شناسی و زلزله‌‌خیزی زمین مهیا شده است.

به گفته وی، با خرید تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال حاضر استان توانایی انجام بیش از 95 درصد آزمایشات مورد نیاز را دارد.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی همچنین از همکاری با اداره کل استاندارد استان برای استاندارد کردن مصالح ساختمانی و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای مطالعه و کنترل ساخت و سازهای بخش خصوصی و برنامه‌ریزی در راستای گسترش آن به شهرستان‌های سطح استان خبر داد.

عباس‌زاده گفت: تشکیل کلاس‌های آموزشی برای اعضای سازمان نظام مهندسی معدن در شهرستان‌های اراک، ساوه و محلات و همکاری با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای گذراندن دوره‌های کارآموزی و تکمیل پایان‌نامه‌های دانشجویی از برنامه‌های در دست اقدام این شرکت است.

انتهای پیام/87005‌/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول