اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

لایحه حمایت از خانه‌های تاریخی به شورا ارسال نشده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از گذشت سه هفته از درخواست شورای شهر، هنوز شهرداری لایحه حمایت از خانه‌های تاریخی را به منظور توسعه صنعت گردشگری به شورا ارسال نکرده است.

لایحه حمایت از خانه‌های تاریخی به شورا ارسال نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه شهرداری باید اقدامات لازم را در راستای توسعه صنعت گردشگری انجام بدهد، اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری یکی از نیاز‌های شهر اصفهان است.

وی به یکی از نیاز‌های توسعه صنعت گردشگری در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید به فراهم ساختن زیر‌ساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای توسعه مباحث گردشگری در سطح شهر توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه سه هفته گذشته جلسه‌ای به منظور حمایت از خانه‌های تاریخی با شهرداری برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: مقرر شده بود که شهرداری لایحه حمایت از این خانه‌ها را برای تصویب به شورای شهر ارسال کند.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر سه هفته از این موضوع گذشته، اما شهرداری هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده، اضافه کرد: پس از گذشت سه هفته از درخواست شورای شهر، هنوز شهرداری لایحه حمایت از خانه‌های تاریخی را به منظور توسعه صنعت گردشگری به شورا ارسال نکرده است.

وی تاکید کرد: ارائه لایحه حمایت از خانه‌های تاریخی برای تصویب آن در شورای شهر و استفاده از این لایحه برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان هیچ هزینه‌ای ندارد و مسئولان شهرداری باید هر چه سریع‌تر این لایحه را برای تصویب به شورای شهر ارسال نکنند.

محمدی با اشاره به اینکه پروژه‌های ملی مانند ورزشگاه نقش جهان در زمان بهره‌برداری از ردیف بودجه‌ای مشخصی برخوردار می‌شوند، افزود: در صورتی که این پروژه‌ها برای حفظ و نگهداری در اختیار شهرداری و شورای شهر قرار بگیرند، بودجه‌های ملی آنها نیز از سوی دولت قطع می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسب نبودن مکان فعلی برگزاری نماز جمعه و برنامه‌های مختلف مانند راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و متذکر شد: مسئولان شهرداری اصفهان برای برگزاری برنامه‌هایی مانند راهپیمایی روز قدس می‌توانند با استفاده از روش‌هایی سایه‌بان‌هایی را برای شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها ایجاد کنند.

وی در پایان اذعان داشت: مسئولان شهری اصفهان باید تدابیر لازم را برای ایجاد سایه‌بان‌هایی بر روی زمین میدان امام خمینی و میدان امام علی (ع) اتخاذ کنند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول