اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خواستار شد

جدیت اداره کل نوسازی اردبیل در تکمیل فضاهای آموزشی خلخال

فرماندار شهرستان خلخال خواستار جدیت اداره کل نوسازی استان اردبیل در تکمیل فضاهای آموزشی و 12 مدرسه در دست ساخت برای آموزش و پرورش خلخال شد.

جدیت اداره کل نوسازی اردبیل در تکمیل فضاهای آموزشی خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه آموزش و پرورش شهرستان خلخال اظهار داشت: فرق مدرسه‌ای که در حال ساخت است و یا جدیداً در حال ساخت می‌باشد با مدرسه‌ای که در حال نوسازی است فرق می‌کند چرا که در مدرسه بازسازی شده دانش‌آموزان و اولیا چشم به راه تکمیل و اتمام پروژه بوده و مسئولان و دستگاه‌های ذیربط وظیفه جوابگویی به مردم را دارند.

فرماندار خلخال به بازدید چند روز گذشته استاندار اردبیل از مدارس در حال نوسازی در روستای خوجین و شهر خلخال اشاره کرد و گفت: نوسازی مدارس  باید با جدیت تمام پروژه‌های شهرستان خلخال را در سریع‌ترین زمان به اتمام برساند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال تصریح کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی شهرستان و کوهستانی بودن منطقه عملاً ما فصل کار را از دست داده‌ایم و نباید بیشتر از این فرصت‌سوزی در تکمیل پروژه‌ها ادامه یابد.

محمدی افزود: با تکمیل مدارس در ساخت فضای آموزش شهرستان برای تحصیل دانش‌آموزان در فضای با اطمینان افزایش یافته و اولیا نیز دغدغه‌ای نخواهند داشت.

این مسئول بیان داشت: ما منتظر تعهد بیشتر اداره کل نوسازی استان در ساخت، بازسازی و تکمیل مدارس شهرستان خلخال هستیم.

فرماندار شهرستان خلخال به نرخ باسوادی شهرستان خلخال اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون نرخ باسوادی در شهرستان خلخال 5/97 درصد است که تلاش می‌شود رقم باقیمانده بیسوادان که بین سنین 10 تا سنین بین 40 تا 50 است کاهش یافته و هر چه زودتر به سطح دلخواه یعنی باسوادی کامل شهرستان دست یابیم.

محمدی از  روسای آموزش و پرورش خلخال، خورش رستم و شاهرود خواست تا با جدیت و نظارت بر پروژه‌های در دست اجرا در بخش‌های خود پیگیر ساخت و تکمیل این پروژه ها از از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: اداره کل نوسازی استان مبلغ 150میلیون تومان اعتبار به بخش نوسازی مدارس خلخال اختصاص داده که انتظار می‌رود با پرداخت بدهی پیمانکاران ساخت مدارس در خلخال به وضعیت مطلوب برسد.

انتهای پیام /62008/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول