اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان:

هدف فصل آینده فولاد خوزستان موفقیت در هر 3 جام است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هدف ما در فصل آینده موفقیت در هر سه جام است اما باید بگویم که در فوتبال نمی‌توان روی چیزی حساب باز کرد.

هدف فصل آینده فولاد خوزستان موفقیت در هر 3 جام است

حسین ابن قاسم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در فصل گذشته با وجود این که انتظار نداشتیم آسیایی شویم اما این امر محقق شد، پس باید گفت همه چیز به جریان روند بازی‌ها برمی‌گردد.

*جذب فرزاد حاتمی

وی با اشاره به مذاکرات باشگاه برای جذب بازیکنان جدید بیان کرد: اگر چه اولویت اول فرزاد حاتمی، پرسپولیس است اما با مذاکراتی که انجام شده به نقطه خوبی رسیده‌ایم و احتمال حضور این بازیکن در فولاد زیاد است. 

سرپرست سرخ پوشان اهوازی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا برای فصل آینده مبالغ بالا و کلان برای جذب بازیکن هزینه کرده‌اید، افزود: اصلا اعتقادی به جذب بازیکن با هزینه‌های کلان و نجومی نداریم و اگر می‌خواستیم این کار را انجام دهیم آرش افشین را نگه می‌داشتیم.

وی عنوان کرد: تیم فولاد بیشتر روی اسکلت ‌و استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه خود حساب باز می‌کند، به عنوان مثال برای فصل آینده پنج بازیکن از تیم‌های پایه را به بدنه تیم اضافه کردیم که همگی آن‌ها عضو تیم ملی جوانان هستند.

ابن قاسم تصریح کرد: هدف ما در فصل آینده موفقیت در هر سه جام است اما باید بگویم که در فوتبال نمی‌توان روی چیزی حساب باز کرد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر اوضاع تیم بسیار خوب است و بازیکنان مشغول تمرین کردن هستند و طبق آئین نامه لیگ، تمام بازیکنان تیم برای انجام تست پزشکی مورد چکاب قرار می‌گیرند.

*بازی‌های پیش‌رو

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازی‌های تدارکاتی این تیم گفت: نخستین بازی خود را مقابل نفت تهران انجام داده‌ایم، همچنین 16 تیرماه دومین بازی خود را در مقابل صبا قم برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دیگر بازی تدارکاتی تیم 19 تیرماه با راه آهن انجام شده و 23 تیرماه بازی آخر خود را مقابل پرسپولیس تهران برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول