اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

روز قدس ماهیت رژیم صهیونیستی را افشا می‌کند

امام جمعه زاهدان گفت: روز قدس افشاگری ماهیت رژیم صهیونیستی و بیانگر دروغگویی این رژیم به دنیا است.

روز قدس ماهیت رژیم صهیونیستی را افشا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: 860 هزار کشته و زخمی بر اثر بمباران اتمی در شهر‌های "هیروشیما" و "ناکازاکی" در پرونده کشوری است که اکنون خود را مدافع حقوق بشر می‌داند.

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن تذکر لسانی در جامعه، اتفاقی که برای آمران به معروف در تهران افتاد را ماجرایی غم‌انگیزی خواند و افزود: تذکر لسانی وظیفه‌ عمومی است، همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند تذکر را بدهید و از محل ماجرا بگذرید، اسلام در برابر مسلمانان نظارت عام قائل است.

خطیب جمعه زاهدان با بیان اینکه امام راحل(ره) این اعتقاد و باور را در جهان اسلام و در بین تمام مسلمانان ایجاد کرد که قدس پس گرفتنی و متعلق به همه مسلمانان است، اضافه کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند فلسطین را مسئله قومی در بین اعراب جلوه دهند، یکی از برکات روز قدس خارج کردن مسئله فلسطین از بعد قومی به بعد جهانی است.

سلیمانی در توضیح فواید برگزاری راهپیمایی روز قدس، این راهپیمایی را اهرم فشاری علیه رژیم صهیونیستی، زیر سوال برنده اصل رژیم و جلوگیری از فراموشی آرمان فلسطین در قلوب مسلمین دانست و گفت: برای اینکه فلسطین به عنوان نخستین موضوع جامعه اسلامی بدرخشد در روز قدس طنین«قدس مال جهان اسلام است» را سر می‌دهیم.

این مسئول قدس را ترازویی برای سنجش حکومت‌ها و کشورهایی دانست که در مسیر حق یا باطل قرار دارند و اذعان داشت: روز قدس افشاگری ماهیت رژیم صهیونیستی و بیانگر دروغگویی این رژیم به دنیا است.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول