اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

تحرکات سازش کارانه در برابر اسرائیل ثمره‌ای ندارد

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه تحرکات سازش کارانه در برابر اسرائیل ثمره‌ای در بر ندارد، گفت: مقاومت تنها راه نجات قدس شریف است و ما مامور به مقاومت هستیم.

تحرکات سازش کارانه در برابر اسرائیل ثمره‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در محل مصلای الغدیر شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه تحرکات سازش کارانه در برابر اسرائیل ثمره‌ای در بر ندارد، با این حال مقاومت تنها راه نجات قدس شریف است که ما مامور به این مقاومت هستیم، گفت: به حول قوه الهی با بازنمایی و آسیب شناسی حرکت‌های بیداری اسلامی در منطقه سپاه اسلام نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد ادامه داد: عده‌ای می‌گویند که قدرت اسرائیل قابل مقابله نیست، این‌ها نمی‌دانند که قدرت خداوند بزرگتر از هر قدرت بشری است.

حجت الاسلام متقی نیا از اسرائیل به عنوان دشمن اول اسلام نام برد و ادامه داد: هر دولت غاصبی محکوم به فنا است، بنابراین اسرائیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی از روز قدس به عنوان روز اسلام و روز پیامبر اکرم (ص) نام برد و تصریح کرد: این روز عزیز که با ابتکار امام خمینی (ره) با یک نگاه راهبردی و آینده نگرانه شکل گرفت امروز به روز مقابله با استکبار تبدیل شده است.

سخنران راهپیمایی روز قدس خرم‌آباد گفت: روز قدس نماد صف‌بندی حق علیه باطل و روز در هم شکستن توطئه فراموش شدن فلسطین بر روی نقشه جغرافیایی و از تاریخ بشریت است.

حجت الاسلام متقی نیا بیان داشت: قدس مسئله اول جهان اسلام است و امت اسلامی در روز قدس امید را در دل مردم مظلوم فلسطین برای استمرار در مقاومت و استقامت زنده می‌کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با تفسیر بخش‌هایی از آیة الکرسی گفت: این آیه شریفه می‌فرماید که ایمان مسلمانان زمانی کامل می‌شود که هم ایمان به خدا داشته باشند و هم کفر به طاغوت داشته باشند و در واقع کفر به طاغوت مقدمه ایمان به خدا است.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای قرائت شد که راهپیمایان در پایان هر بند با شعار الله اکبر آن را تائید کردند.

انتهای پیام/85003/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول