اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان خبر داد

پیش‌بینی حضور 100 هزار نفر در نماز عید فطر همدان

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان از پیش‌بینی حضور 100 هزار نفر در نماز عید فطر همدان خبر داد.

پیش‌بینی حضور 100 هزار نفر در نماز عید فطر همدان

محمود احدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه  تمهیدات لازم برای برپایی باشکوه نماز عید فطر اندیشیده شده است، افزود: در نماز عید فطر که در جمعه آخر ماه رمضان در تپه مصلی برگزار می‌شود، خدمات‌رسانی به شهروندان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در نماز جمعه این هفته پیش‌بینی می‌شود 70 تا 100 هزار نفر از مردم همدان در این نماز باشکوه حضور یابند که مقدمات آن نیز فراهم شده است.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان یادآور شد: نماز عید فطر امسال به امامت آیت‌الله محمدی امام جمعه همدان اقامه می‌شود که امیدواریم با حضور باشکوه مردم شاهد برپایی نماز عیدی باصلابت در همدان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای نماز عید فطر اندیشیده شده است، افزود: مشکل مهر و آب وضو در تپه مصلی نداریم که اگر هم مشکلی باشد سعی می‌کنیم برطرف شود.

احدیان با بیان اینکه 24 ساعت مانده به عید فطر خادمان نماز جمعه امکانات را به مصلی انتقال می‌دهند، افزود: با توجه به اینکه حجم انبوه نمازگزاران زیاد است، ما هر چه خود را آماده می‌کنیم کمبودها ظهور می‌یابد هر چند امیدواریم امسال با تمهیدات لازم مشکلات کمتر باشد.

وی یادآور شد: در نماز جمعه این هفته یکصد نفر خادم خانم و یکصد نفر خادم برادر به نمازگزاران عید فطر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان در پایان سخنانش نماز جمعه روز قدس همدان را نیز همواره باشکوه خواند و بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در روز قدس 50 هزار نفر در نماز جمعه حضور یابند که با این امر تمام خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف نیز مملو از جمعیت می‌شود.

انتهای پیام/89003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول