اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با ماه مبارک رمضان

فعالان و خادمان نماز در سمنان تجلیل شدند

فعالان و خادمان نماز در سمنان هم‏زمان با ماه مبارک رمضان تجلیل شدند.

فعالان و خادمان نماز در سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز با حضور سرپرست شرکت برق منطقه ‏ای سمنان، معاونین، مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان و جمعی از نمازگزاران، از خادمان و فعالان عرصه نماز جماعت در این شرکت تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‏ شود، از نمازگزارانی که حضور مستمر و منظمی در نماز جماعت داشته و همکارانی که در امر اقامه نماز جماعت با ستاد اقامه نماز شرکت مشارکت دارند، تجلیل به عمل می‏ آید.

در لوح تقدیری که از سوی سیدعلی‏ اکبر صباغ، سرپرست شرکت برق منطقه‏ ای سمنان به برترین‏ها اهدا شده، آمده است: «نماز راز ارتباط انسان با خدا و عرصه پهناوری است که موج اندیشه انسان را وسعت داده و وجودش را در زلال آن پاک می‏گرداند. یاد خدا در تمثال نماز زیباست و نماز در تمثال جماعت و چه گرامی‏ اند کسانی که در عرصه معنوی نماز با تلاش و گرمی حضور خود بر شکوه این نمایش الهی می‏ افزایند.»

گفتنی است؛ فعالان و خادمان نماز شرکت برق منطقه‏ ای سمنان که از آنان تقدیر شد، نوروزعلی کاشی، یعقوب قلیچ‏لی، محمدرضا دارایی، ابراهیم کرکه‏آبادی، سیدمیکائیل موسوی، سیدجلیل موسوی، قربان محمدپور، علی شرفیه، عبدالله مهربان، رضا پیوندی، یحیی عظیمی، محمد عالیشاه، مهدی عموزاده، حجت آلبویه، محمد اخلاقی و خانم‏ها حاجی‏ پروانه، رضایی و زرگر، محمدیان بودند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول