اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

رژیم صهیونیستی پایگاه آمریکا در دل خاورمیانه است

امام جمعه لامرد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی پایگاه آمریکای جنایتکار در دل کشورهای اسلامی و خاورمیانه است.

رژیم صهیونیستی پایگاه آمریکا در دل خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با توصیه به رعایت تقوای اللهی در تمام مراحل زندگی به نمازگزاران اظهار داشت: باید تلاش کنیم گناه‌های کوچک به گناه‌های بزرگ تبدیل نشود.

خطیب جمعه لامرد افزود: از سوی دیگر نیز باید انسان از زبان خود مراقبت کند که تبدیل به بیان مطالب گناه‌آمیز نشود.

وی با اشاره به روز جهانی قدس و حضور باشکوه مردم شهرستان لامرد در راهپیمایی امروز؛ گفت: اسرائیلی‌ها با فریب دادن سرمایه فلسطین را قطعه کردند و الان تنها یک‌چهارم این سرزمین اشغالی در اختیار مردم بی‌گناه و مظلوم است.

هاشمی شهیدی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی پایگاه آمریکای جنایتکار در دل کشورهای اسلامی است و اعلام می‌کنند که ما تمدن نوین را به وجود آوردیم و این در حالی است ما تمدن نوین را به آنها داده‌ایم.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه امروز تمام فشارهای بر سوریه و مصر به خاطر رژیم غاصب صهیونیستی است، بیان داشت: این مزدوران جنایتکار می‌خواهند خاورمیانه‌ای تشکیل شود که در اختیار و تسلط خودشان باشد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: تمام ملت‌های مسلمان باید از کسانی که با حالت سازش به صحنه می‌آیند اعلام انزجار کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد در ادامه سخنان خود ابراز داشت: اگر امروز حمایت‌های ما نبود حزب‌الله، سوریه و خط مقاومتی وجود نداشت.

هاشمی شهیدی اضافه کرد: امروز اگر در بحث امنیت کشور دقت فراوانی می‌شود به خاطر این است که دشمنان انقلاب اسلامی خواب‌های خشم‌آلود برای ما دیده‌اند.

به گزارش فارس، در حاشیه نماز امروز، امام جمعه شهر لامرد از نوجوانان دختر و پسر که نخستین روزه خود را می‌گیرند از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود با عنوان طرح جوانه‌های ماه مهربانی تجلیل کرد.

انتهای پیام/2448/ی20/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول