اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی در منطقه کردستان:

روز قدس فراتر از یک نقطه جغرافیایی است

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی در منطقه کردستان گفت: روز جهانی قدس فراتر از یک نقطه جغرافیایی است که سنبل یک اندیشه بزرگ ونقشه راه ادای تکلیف تک تک مسلمانان در مقابل سرزمین های اسلامی است.

روز قدس فراتر از یک نقطه جغرافیایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام سیدمحمد ساداتیان ظهر امروز با اعلام این مطلب در جمع راهپیمایان قروه اظهار داشت: امروز یکبار دیگر امت اسلامی با الفبای فکری ایدئولوگ انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار روز جهانی قدس پیمان می‌بندد و به جهانیان می‌فهماند که جبهه مقاومت و سازش‌ناپذیری که خمینی کبیر در مقابل اشغالگران صهیونیست گشود هیچ گاه بسته نمی‌شود.

وی روز قدس را از میراث‌های گرانبهای امام خمینی (ره) برشمرد و افزود: اعلام چنین روزی آنهم در ظرف زمانی خاص از ژرفای تفکر سیاسی و بینش ناب عرفانی امام خمینی سرچشمه می‌گیرد؛ که در آن سیاست و دیانت چنان بهم آمیخته که در هیچ شأن از شئون زندگی و زاویه فردی و اجتماعی قابل انفکاک نیست.

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی در منطقه کردستان با اشاره به اینکه امام راحل قریب به 40 سال پیش خطر غده سرطانی اسراییل را به جهانیان گوشزد کردند، افزود: پیش‌بینی پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امروز در مناطق مختلف دنیا و به ویژه منطقه خاورمیانه به خوبی مشهود است.

حجت‌الاسلام سادات دلیل حمایت‌های آمریکا، اروپا و سران مرتجع عرب از رژیم جعلی اسراییل را حذف مقاومت اسلامی در سوریه و لبنان عنوان کرد و گفت: سرپوش گذاشتن بر جنایات این نطفه شوم و نامیمون استکبار، نشان بارز نقض حقوق بشری است که این کشورها در سایه آن به مقابله با کشورهای اسلامی بر می‌خیزند.

وی با بیان اینکه ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان امروز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکباری در سراسر دنیا زدند، خاطرنشان کرد: دنیا بداند که مسلمانان هرگز قبله گاه نخست خود را فراموش نخواهند کرد و تا پای جان برای آزادی آن خواهند کوشید.

حجت‌الاسلام سادات با بیان اینکه صهیونیسم بر اساس آموزه های تحریف شده به وجود آمده است، اظهار داشت: امروز بیشتر مکاتب انحرافی منجر به ماده‌گرایی که بشریت را در انحطاط کامل اخلاقی فرو برده اند، از سران صهیونیسم هستند.

وی عناد با اسلام و مسلمانان را بارزترین ویژگی این رژیم منحوس برشمرد و افزود: هر اندازه که دشمنی این رژیم با اسلام بیشتر شود، بیشتر در باتلاق نابودی فرو خواهد رفت چراکه آینده دنیا از آن اسلام است و اسراییل و حامیان آن جایی در این آینده اسلامی نخواهند داشت.

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی در منطقه کردستان در پایان سخنان خود گفت: به امید خدا  همه مسلمانان روزی در مسجدالاقصی نماز به جا خواهند آورد و این آروزی معمار کبیر انقلاب اسلامی را محقق خواهند کرد.

انتهای پیام/79006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول