اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

مجلس به کابینه ولایت‌مدار رئیس جمهور منتخب رای می‌دهد

عضو خانه ملت گفت: از دولت و رئیس جمهور حمایت می‌کنیم و به کابینه ولایت‌مداری که معرفی می‌کنند رای خواهیم داد.

مجلس به کابینه ولایت‌مدار رئیس جمهور منتخب رای می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی امروز در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان نور بیان داشت: مسئله فلسطین با اسلام گره خورده است و در مقابل نظام سلطه بر موضوع اسراییل تاکید دارد و سرمایه‌گذاری زیادی می‌کند تا این رژیم جعلی را به رسمیت بشناساند.

عضو خانه ملت اظهار داشت: موضوع قدس ریشه در راهبرد عمیق آزادی‌خواهانه بشری است و غفلت از آن جایز نیست.

وی ابراز داشت: امام با تئوری روز قدس به مقابله با نظام سلطه به مرکزیت اسرائیل رفت و امروز موج آزادی‌خواهی در جهان بر پیکر اسرائیل وحشت انداخته و او را منفعل کرده است.

فیاضی تصریح کرد: در مقابل جنبش بیداری اسلامی و مقاومت انرژی گرفته و امیدوارتر شدند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سال 1974 به این طرف تمام قطعنامه‌ها به نفع فلسطین صادر شده است، ابراز داشت: آنهایی که ادعای دموکراسی دارند و دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند این قطعنامه‌ها را برنمی‌تابند و به بهانه دموکراسی و حقوق بشر به هر جای دنیا حمله می‌کنند و مانع اجرای قطعنامه‌های سارمان ملل هستند.

وی ادامه داد: نظام سلطه از این بحران‌ها بهره‌های فراوان می‌برد، سلاح خود را به‌فروش می‌رساند، مانع رشد اقتصادی ملت‌ها می‌شود و عدم رشد اقتصادی مانع رشد سیاسی می‌گردد و در نتیجه قدرت‌نمایی از آن او است و راحت‌تر حضور پیدا می‌کند.

سخنران مراسم روز قدس شهر نور افزود: مدعی کدخداگری جهان تحمل گسترش اسلام و شیعه را ندارد و با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و قائله‌های سوریه و عراق و دیگر کشورها را راه‌اندازی می‌کند تا افکار مردم از فلسطین منحرف شود و فلسطین و آرمان‌هایش به فراموشی رود.

فیاضی اذعان داشت: امام (ره) بحث فلسطین و مذاکرات پیرامون حل مسئله فلسطین و طرح سازش را به خیابان‌‌های دنیا کشاند و با این هنر خود فلسطین را از فراموشی رهاند و زنده نگه داشت و حرکت امروز مردم دنیا لبیک به امام و رهبری بود.

وی افزود: صلح راه حل مناسبی برای نجات فلسطین نیست، تنها راه مقاومت است و آنانکه در پای میز مذاکرات می‌نشینند و حرف از سازش و صلح دارند یا جاهلند و یا می‌دانند و اما به حقوق فلسطین اعتقادی ندارند.

وی به تحولات در پیش رو و انتقال قدرت در دولت اشاره کرد و افزود: امروز عقب‌نشینی از مواضع انقلابی مفهومی ندارد و آنانکه بحث سازش را مطرح می‌کنند، امام و انقلاب را نشناختند.

عضو خانه ملت ادامه داد: متهم کردن دولت و رئیس جمهور آینده خلاف است و ما از دولت و رئیس جمهور حمایت می‌کنیم و به کابینه ولایت‌مداری که معرفی می‌کنند رای خواهیم داد. 

انتهای پیام/86023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول