اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

خانه ملت فرد خاصی را برای کابینه به رئیس جمهور منتخب تحمیل نمی‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: قرار نیست نمایندگان مجلس فرد خاصی را به رئیس جمهور منتخب تحمیل کنند اما رئیس جمهور آینده در چینش کابینه حساسیت به خرج خواهد داد تا نیروهای با صلاحیت بیشتر و بهتر وارد کابینه شوند.

خانه ملت فرد خاصی را برای کابینه به رئیس جمهور منتخب تحمیل نمی‌کند

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در حاشیه مراسم افطاری دیشب در قالب مجمع نمایندگان شمال غرب کشور از نزدیک با رئیس جمهور منتخب صحبت و دیدار کوتاهی داشتیم و از وی خواستیم تا در کابینه‌ای که تشکیل خواهد داد از نیروهای پر توان و با لیاقت منطقه آذربایجان و آذری‌زبان استفاده کند چرا که پیش از این نیز در دولت‌های گذشته توانمندی نیروهای این منطقه اثبات شده است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده نیز به درخواست ما بها داده و قرار شد طی رایزنی‌ها و هدف‌گذاری‌هایی که در تشکیل کابینه انجام خواهد داد از توان این نیروها بهره بگیرد.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر چند قرار نیست نمایندگان مجلس فرد خاصی را به رئیس جمهور منتخب تحمیل کنند اما یقین داریم که رئیس جمهور آینده با دیدی مدبرانه و کارشناسی شده در چینش کابینه حساسیت به خرج خواهد داد تا نیروهای با صلاحیت بیشتر و بهتر وارد کابینه شوند.

پیرموذن گفت: انتظار می‌رود همین فرایند به‌ گزینش نیروها در انتخاب استاندار آینده و دیگر مسئولان نیز مدنظر باشد چرا که ما استاندار پرتوان در حد و قواره یک مدیر ملی می‌خواهیم تا بتواند پیگیر مطالبات مردم استان اردبیل و درخواست‌های عمومی در دولت آینده باشد.

وی عنوان کرد: در دیدار دیشب نمایندگان مجلس با رئیس جمهور منتخب مباحث مختلفی پیرامون موضوعات مهم کشور از جمله مسائل اقتصادی، رکود واحدهای تولیدی و صنعتی، بها دادن به تولید داخلی در ایجاد حماسه اقتصادی و دیگر رویکردها مطرح شد که رئیس جمهور منتخب نیز قول داد به تدریج و در تعامل مستقیم با مجلس بتواند این مشکلات را برطرف کند.

انتهای پیام/62001/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول