اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

طبق وعده خدا پیروزی از آن مسلمانان است

امام جمعه بجنورد گفت: طبق وعده خدا پیروزی از آن مسلمانان است.

طبق وعده خدا پیروزی از آن مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان مرکز خراسان شمالی با اشاره به سوابق مبارزاتی رئیس جمهور منتخب در قبل از انقلاب اسلامی علیه رژیم پهلوی تصریح کرد: ما ایشان را شخصیتی مبارز دانسته که در مقابل دشمنان نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

وی با تاکید بر اینکه با برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری عملاً روحانی رئیس جمهور همه خواهد بود گفت: ملت پشتیبان دولت خواهد بود و باید دولت این مهم را قدر دانسته و از هیچ تلاشی برای مردم فرو‌گذار نباشد.

خطیب جمعه بجنورد انتخاب و معرفی وزرای قوی برای کابینه دولت یازدهم را مهم خواند و تصریح کرد: امیدواریم با تحقق این مهم، دولت از همان ابتدای آغاز به کار کمر همت را برای رفع مشکلات از کشور و خدمت رسانی به مردم ببندد.

وی همچنین با قدردانی از خدمات هشت ساله دولت‌های نهم و دهم گفت: حضور در استان‌های مختلف، اجرای طرح‌های مسکن مهر، هدفمندی یارانه‌ها و پروژه‌های مختلف از اقدامات مهم و ارزشمند دولت احمدی‌نژاد بوده است.

یعقوبی همچنین با اشاره به وضعیت خراسان شمالی بر تلاش هر چه بیشتر دولت یازدهم برای ارتقای شاخص‌های توسعه تاکید کرد.

وی افزود: در شرایطی به نهمین سال تاسیس این استان نزدیک شدیم که زیر ساخت‌های خراسان شمالی با شرایط مطلوب فاصله دارد.

خطیب جمعه بجنورد استفاده از  ظرفیت‌های نیروی انسانی استان در مدیریت‌ها را هم ضروری خواند و بیان داشت: نباید این ظرفیت‌ها نادیده گرفته شده و لازم نیست حتما برای مدیریت استان از نیروی غیر بومی استفاده شود.

وی همچنین خواستار ثبات مدیریتی در مسئولیت‌های خراسان شمالی در دولت آینده شد و گفت: صرفاً طی سال‌های پس از تاسیس این استان، هفت استاندار جا به جا شده که این برای استان یک آسیب بوده است.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین نیازها در خراسان شمالی ثبات مدیریتی است افزود: تغییر مکرر استانداران در سنوات گذشته به طور حتم به نفع استان نبوده است. 

یعقوبی همچنین با اشاره به اینکه قدس، مسئله دینی و قرآنی است گفت: این کتاب آسمانی به مسلمانان می‌گوید که دشمنان اسلام و مسلمانان را شناخته و به مبارزه برخیزید.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها از همان ابتدای با پیامبر (ص) دشمنی داشته و نه به مسیحیت و نه یهودیت اعتقاد داشته بلکه خود را قبول و به دیگران ترجیح می‌دهند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه راهپیمایان روز قدس به خاطر حضور خود در صحنه دفاع از مظلومان همه در نزد خدا محبوب هستند یادآور شد: خداوند وعده پیروزی به مسلمانان داده از این رو این وعده خدا  در آینده نزدیک نصیب فلسطینی‌ها و مسلمانان خواهد شد.

وی به برنامه سازش کارانه برخی از افراد سست عنصر با آمریکا و صهیونیست هم اشاره کرد و افزود: مگر می‌شود با نوشتن نسخه‌ای فلسطینی‌ها را از سرزمین مادری خود که 65 سال در اشغال بوده عقب راند.

یعقوبی بیان داشت: طرح این گونه موارد محکوم به شکست بوده همان‌طور که در این نشست هیچ‌گونه عایدی برای طرف‌های این نشست در بر نداشت.

وی گفت: ملت فلسطینی ولو با سنگ هم شده نخواهد گذاشت تا این گونه سازش‌ها با نادیده گرفتن حقوق فلسطینی‌ها امضا و اجرا شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین خواستار توجه عموم مردم به سبک زندگی اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی و منویات رهبر انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/63002/ق40/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول