اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مواضع و رفتار آمریکا همراه با استدلال و منطق نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد رفتار متناقض آمریکا در هفته اخیر در رابطه با ایران گفت: مواضع و رفتار آمریکا موضوع کاملا روشن و همراه با استدلال و منطق نیست.

مواضع و رفتار آمریکا همراه با استدلال و منطق نیست

محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اینکه اراده آمریکا برای جلوگیری از توسعه ایران است افزود: ممانعت از توسعه و پیشرفت ایران از سوی آمریکا با هدف یک‌جانبه‌گرایی صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر رفتار متناقض آمریکا در هفته اخیر در رابطه با ایران اذعان کرد: مواضع و رفتار آمریکا موضوع کاملا روشن و همراه با استدلال و منطق نیست.

فرهنگی درباره لابی صهیونیست و تاثیر آن در این رفتار متناقض اظهار کرد: این رفتار و اقدامات با در نظر گرفتن منافع اسرائیل و در این راستا صورت می‌شود و با هیچ عقل و منطقی همراه نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جایگاه ایران در سیاست‌های جهانی را یادآور شد و تصریح کرد: با تاثیرگذاری بیش از پیش در سیاست‌های جهانی زمینه برای کاهش این هجمه‌ها و رفتارهای متناقض از سوی آمریکا و سایر کشورها فراهم خواهد آمد.

در هفته‌های اخیر رفتارهای متناقض از سوی آمریکا و مسئولان این کشور صورت می‌گیرد که تصویب تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در مجلس سنا، درخواست 130 نماینده مجلس آمریکا برای گفت‌وگو و یا کاهش تحریم‌ها علیه ایران و اخیرأ هم که دیروز اتفاق افتاد ارائه طرحی برای تحریم صادرات نفت ایران به سایر کشورها است به طوری که بتوانند با این برنامه صادرات ایران تا یک سال آینده را به صفر برسانند.

انتهای پیام/60001/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول