اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرکز مازندران:

مازندرانی‌ها صحن حضرت زهرا(س) را می‌سازند

امام جمعه مرکز مازندران گفت: ساخت صحن مطهر حضرت زهرا(س) سهم مازندران در کشور است.

مازندرانی‌ها صحن حضرت زهرا(س) را می‌سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران روزه‌دار با اعلام اینکه ساخت صحن مطهر حضرت زهرا(س) سهم مازندران در کشور است، اظهار داشت: ستاد عتبات عالیات در مازندران فعال است و با حمایت‌های مردمی مکان وسیعی از ساخت صحن حضرت زهرا به این استان اختصاص یافت.

وی به حماسه خلق شده از سوی مردم مازندران در روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: با وجود 52 کشور اسلامی در جهان اگر در تمام قاره‌ها مسلمانان اینگونه علیه استکبار خروش کنند، برخورد با اسرائیل آسان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ملت ایران پیرو فرمان امام راحل حافظ آرمان‌های اسلامی بوده و همراه با رهبری در اعتلای کلام حق در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

این مسئول اقدام مردم روزه‌دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را حمایت از مسلمانان جهان دانست و اضافه کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشان دادیم که همراه با مردم فلسطین برای حفظ قدس عزیز گام بر می‌داریم.

وی کمک‌های مردم مسلمان کشور به فلسطینیان را از نوع حمایت‌های معنوی و بین‌المللی اعلام کرد و گفت: بحث مذاکره‌های مطرح شده از سوی آمریکا فریب دادن جمهوری اسلامی است.

طبرسی خاطرنشان کرد: بیش از شش دهه از اشغال فلسطین می‌گذرد ولی هنوز مباحث مذاکره‌ای، عهدنامه‌ای و بین‌المللی پاسخگوی خواسته‌های مردم فلسطین نیست.

خطیب جمعه ساری به بحث حقوق بشر اشاره کرد و گفت: وجود بیش از 200 زندان مخفی و آشکار دولت صهیونیسم از سوی استکبار احترام به حقوق بشر محسوب می‌شود، اما دشمنان ما مدعی هستند بعد از 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نقض حقوق بشر است.

وی با اشاره به اینکه استکبار بعد از انتخابات تجدید تحریم‌های اقتصادی را در نظر دارد، تصریح کرد: مردم ما باید حق قانونی، شرعی و بین‌المللی خود را از استکبار بگیرند تا مستقل باشند.

وی اسلام را مذهبی دارای منطق و اراده دانست و افزود: جمعیت بیش از یک میلیاردی می‌خواهد مستقل باشد، تعامل توام با فرودستی را قبول ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه تروریسم بودن، داشتن سلاح‌های هسته‌ای و نقض حقوق بشر از سوی استکبار علیه جمهوری اسلامی همه بهانه است، اظهار داشت: آنان نمی‌خواهند اصل جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسند.

وی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی به پشتوانه ولایت به جایگاهی رسید که هیچ جبر و ظلمی نمی‌تواند آن را از پای درآورد.

طبرسی دولت جدید را دولتی مقاوم در مقابل تهدیدات استکبار دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان مباحث اقتصادی حاکم در کشور را به خوبی تدبیر می‌کنند.

به گزارش فارس، پیش از خطبه نماز جمعه از موفقیت دانش‌آموز ساروی در کنکور 92 تجلیل شد.

علیرضا محمد حسینی که در مرکز شهید بهشتی ساری تحصیل می‌کرد در رشته تجربی در کنکور 92 رتبه 9 کشوری را کسب کرد و از سوی استاندار، نماینده ولی فقیه، مدیرکل آموزش و پرورش و نیز مدیریت بانک مهر اقتصاد مازندران مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم اعلام شد که نماز عید فطر به امامت آیت الله طبرسی راس ساعت هشت صبح روز پنج شنبه در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول