اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

تقویت عدالت بین اقوام مختلف خواسته ما از رئیس جمهور منتخب است

امام جمعه چابهار گفت: تنها انتظار ما از رئیس جمهور منتخب در این شرایط حساس کشور، پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و تقویت عدالت بین اقوام مختلف ایران اسلامی است.

تقویت عدالت بین اقوام مختلف خواسته ما از رئیس جمهور منتخب است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت الاسلام سید محمد موسوی در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در جمع پرشور مردم روزه‎‌دار و ولایتمدار شهرستان چابهار اظهار داشت: انتخاب یک شخصیت روحانی در بین نامزدهای انتخابات، برای سمت ریاست جمهوری نشان از علاقه و اعتماد مردم به توانمندی روحانیت است.

وی افزود: این انتخاب نشان داد مردم نیز در طی این سه دهه که از عمر پربرکت انقلاب می گذرد بار دیگر با آرای بالای خود روحانیت را برای اداره ایران مقتدر اسلامی برگزیدند.

امام جمعه چابهار عنوان کرد: تنها انتظار ما از رئیس جمهور منتخب در این شرایط حساس کشور، پیروی از منویات مقام عظمای ولایت بوده و باید محبت و عدالت بین اقوام را در ایران اسلامی بیش از پیش تقویت کند.

موسوی ادامه داد: وی باید امانتدار این جایگاه باشند و در همه شرایط اگر می‌خواهند که دعای خیر ملت و رهبری را داشته باشند دست از دست نائب برحق آقا امام زمام(عج) برنداشته که اگر لحظه‌ای از این راه خارج شوند، بطور حتم دیگر حمایت ملت را نخواهند داشت.

این مسئول در ادامه خطبه‌های پر صلابت نماز جمعه شهرستان چابهار و در حضور پرشور امت روزه‌دار و همیشه در صحنه چابهار خاطرنشان کرد: روز قدس، روز خشم مقدس امام خمینی(ره) بود که با ثبت جهانی این روز در تاریخ جهان اسلام، هر سال رژیم منحوس و جعلی رژیم صهیونیستی لرزه بر پیکر نحیف و شکننده‎اش جاری می‎شود.

امام جمعه چابهار اضافه کرد: تمام معادلات جهانی را حضور میلیونی و هدفمند مردم در سراسر دنیا دچار تغییرات مهمی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و بخصوص در روابط بین الملل همراه می‌سازد.

وی یادآور شد: ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران، این حضور حماسی و ده‌ها میلیونی را که حلقه مکمل حماسه سیاسی 24 خردادماه در عرصه بین‌المللی و فرصتی بسیار ارزشمند برای ابلاغ پیام قاطع و شفاف نظام اسلامی به دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دانسته و از این طریق به هم‌پیمانان و نوکران بی چون و چرای این رژیم جعلی به ویژه آمریکای جنایتکار و خبیث که نماد ظلم، جنایت، خیانت، جنگ افروزی و مولد تروریسم دولتی است اعلام می‌کند که ایران اسلامی هیچ گاه از حق مسلم خود در ابعاد مختلف چشم پوشی نخواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان چابهار عنوان کرد: به رژیم مفلوک و منفور صهیونیستی هشدار می‌دهیم ایران اسلامی با بهره‌مندی از نیروهای مسلح مقتدر و سلحشور، هرگونه تهدید و تعدی علیه تمامیت ارضی و منافع و امنیت ملی کشور را تحت فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا فراتر از جغرافیای منطقه با پاسخ سخت، قاطع و پشیمان کننده‎ای مواجه خواهد ساخت.

موسوی با بیان اینکه «مرگ رژیم صهیونیستی قطعی است» تصریح کرد: مردم و ملت‌های مسلمان امروز در سراسر جهان در راستای مبارزه با اشغالگری در راهپیمایی روز قدس شرکت و حضوری گسترده دارند تا پیام این روز که نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین است را فریاد بزنند.

وی متذکر شد: روز قدس تنها روز تلاش برای آزادی یک خاک یا سرزمین نیست، بلکه روز اعتراض به ظلم و ظالم است، روز قدس روز مقاومت و اعتراض به اشغالگری است و آنچه امروزه به وسیله استکبار جهانی در افغانستان، عراق و سوریه می‌گذرد، اهمیت روز قدس را نشان می‌دهد.

این مسئول تاکید کرد: امام خمینی (ره) با ژرف بینی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را بنام روز قدس نامگذاری کرد و امروز جهانیان روز قدس را روز مقاومت و مبارزه با ظلم می‎دانند و ما نتایج این مقاومت را می‌بینیم.

انتهای پیام/75004/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول