اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

امروز چهره رژیم منفور صهیونیستی برای همگان مشخص است

فرماندار شهرستان ملارد گفت: امروز چهره رژیم منفور صهیونیستی برای همگان مشخص است.

امروز چهره رژیم منفور صهیونیستی برای همگان مشخص است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با اقدامات وحشیانه و غیر بشردوستانه علیه ملت مظلوم فلسطین چهره کریه و منفور خود را برای جهان مشخص کرد.

وی ادامه داد: امروز زمان آن رسیده است که مجامع بین المللی که به ظاهر مدافع حقوق بشر هستند در برابر این اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی بایستند.

این مسئول افزود: کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین از چشم ملت‌های مسلمان دور نخواهند ماند لذا رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی تمام این اقدامات وحشیانه خود باشد. دشمنان این سرزمین با این اقدامات وحشیانه علیه مردم فلسطین در نظر دارند تا آنان را از پای درآورند اما اقتدار و صلابت مردم فلسطین به اندازه‌ای است که هیچ قدرتی قادر نیست این اقتدار را از بین ببرد.

فردی با بیان اینکه امروز فلسطین مورد حمایت و پشتیانی ملت‌های مسلمان قرار دارد خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها هر روز بیشتر شده و هیچ‌کس نمی‌تواند ما را از این حمایت‌ها مأیوس سازد.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم ملارد در این راهپیمایی گفت: این بار نیز مردم همیشه در صحنه شهرستان ملارد کارنامه حضور خود در این مهم را به ثبت رساندند و به دشمنان اثبات کردند که همیشه بیدار بوده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول