اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه هندیجان:

تعامل مسئولان برای سهولت تردد نمازگزاران در روز عید

خطیب نماز جمعه هندیجان گفت: نباید این عید و مناسبت را مختص مردگان بدانیم و تنها با حضور بر سر مزار از دست رفتگان، این روز را استقبال و بدرقه کنیم.

تعامل مسئولان برای سهولت تردد نمازگزاران در روز عید

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور مردم و مسئولان و بعد از راهپیمایی روز قدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم شهرستان هندیجان در تداوم حماسه سیاسی انتخابات، حضوری گسترده و حماسه‌ای نو خلق کردند.

وی با تقدیر از همه شهروندان برای حضور در مراسم روز قدس تصریح کرد: قدس نماد مظلومیت فلسطین و سر دادن ظلم و جور رژیم صهیونیستی است.

خطیب نماز جمعه هندیجان در ادامه با اشاره به پیش‌رو داشتن عید فطر افزود: عید فطر، عید بندگی همه مسلمانان جهان است.

وی ادامه داد: نباید این عید و مناسبت را مختص مردگان بدانیم و تنها با حضور بر سر مزار از دست رفتگان، این روز را استقبال و بدرقه کنیم.

بهبهانی‌پور عنوان کرد: مردم و به‌ویژه روزه داران در عید فطر باید با ادای نماز عید فطر و پخش شیرینی و انجام صله رحم، شادی را به خانه‌های خود بیاورند.

وی خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان گفت: از مسئولان می‌خواهیم برای تحقق این امر شهروندان را همراهی کنند.

خطیب نماز جمعه هندیجان اضافه کرد: همچنین برای حضور نمازگزاران در نماز عید فطر وسیله ایاب و ذهاب فراهم شود تا مردم در تردد با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی در پایان با قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان عنوان کرد: امیدوارم همه ما از این ماه پربرکت نهایت بهره و استفاده را برده باشیم.

انتهای پیام/ 72001/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول