اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

برگزاری ضیافت‌های قرآنی در مجتمع‌های ورزشی قم

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشن‌های ضیافت قرآنی در مجتمع‌های ورزشی قم خبر داد.

برگزاری ضیافت‌های قرآنی در مجتمع‌های ورزشی قم

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در تشریح وی‍ژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان برای ورزشکاران و جوانان قمی اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان این مهم را راهبرد جدیدی در زمینه ترویج مسائل فرهنگی و قرآنی در جامعه ورزش و جوانان می‌داند.

وی ادامه داد: در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه ورزش و جوانان استان و آشنایی مخاطبین ورزشی به‌ویژه نوجوانان و جوانان ورزشکار با نخبه‌های قرآنی استان، طرح جشن‌های ضیافت قرآنی در مجتمع‌ها و اماکن ورزشی در سال جاری به‌عنوان راهبرد جدید این معاونت در حال پیگیری و اجرا است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: گسترش فعالیت‌های قرآنی در اماکن ورزشی که تاکنون مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن توجه شده، جزو برنامه‌های اصلی این معاونت در ماه مبارک رمضان امسال به شمار می‌رود و کاروان‌های قرآنی در باشگاه‌های ورزشی محفل قرآنی برگزار خواهند کرد.

وی یادآور شد: به منظور گسترش فعالیت‌های قرآنی در بین باشگاه‌های ورزشی کاروان قرآنی شامل یک قاری قرآن، حافظ قرآن و مجری تشکیل شده که برنامه‌های متنوع قرآنی را در باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی اجرا می‌کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه‌های ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی می‌توانند درخواست خود مبنی بر برگزاری محافل و ضیافت‌های قرآنی را به این معاونت ارسال کنند تا برنامه‌ریزی لازم به منظور اجرای محافل قرآنی در باشگاه ورزشی مورد نظر انجام شود.

وی اظهار داشت: هزینه‌های مربوط به کاروان قرآنی توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تامین خواهد شد و مدیران باشگاه‌ها صرفا با انجام هماهنگی لازم با این معاونت می‌توانند محفل قرآنی ویژه‌ای در باشگاه خود اجرا کنند.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول