اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی مشترک

استاندار و امام جمعه یزد مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

در آستانه روز قدس، فلاح‌زاده استاندار یزد، آیت‌الله ناصری امام جمعه و آیت‌الله وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی، مردم دارالعباده یزد را به شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

استاندار و امام جمعه یزد مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد در این پیام آمده است: واپسین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، روز جهانی قدس نامیده شده که این نامگذاری، بیانگر اهمیت وحدت مسلمانان جهان در دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.

در این پیام همچنین آمده است: روز قدس در واقع آیینه تمام‌نمای روحیه نوع دوستی مسلمانان و سمبل وحدت آنان است که در تاریخ ماندگار شده است. این روز، روز جوش و خروش جهان اسلام علیه رژیم غاصب و اشغالگری است که جز کشتار و تخریب چیز دیگری را به همراه نداشته و در این سال‌ها با تجاوز به مناطق فلسطینی‌ نشین همچنین انتقام کشی از ملت‌های لبنان و سوریه به خاطر حمایت از مردم فلسطین، این مسئله را مکرر به همگان ثابت کرده است که تهدیدی جدی برای بشریت محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در بیان اهمیت این روز عظیم، همین بس که حضرت امام خمینی(ره) از آن با عنوان روز حیات اسلام یاد کرده و فرمودند: «روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود».

رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای نیز روز قدس را روز تعیین کننده‌ای توصیف کرده و فرمودند: «روز قدس مخصوص ایران نیست، روز دنیای اسلام است»"

در این پیام آمده است: آنچه مسلم است اینکه؛ حضور یکپارچه مردم روزه‌دار به مبارزان غیور فلسطینی، مجاهدان سرافراز حزب‌الله همیشه قهرمان لبنان و مردم مقاوم سوریه، این امید را می‌دهد که در مبارزه خود علیه ظالمان، تنها نیستند و مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنان خواهند بود.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم‌الله روز جهانی قدس از آحاد مردم مومن و همیشه در صحنه استان یزد دعوت می‌کنیم با حضور دشمن کوب و باشکوه خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات ضد بشری رژیم منفور صهیونیستی، به دنیای استکبار نشان دهند که با اتحاد اسلامی و اراده راسخ می‌توان این غده سرطانی را ریشه‌کن و قدس شریف را آزاد کرد.

انتهای پیام/2464/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول