اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری جشنواره بهار در بهار فروشگاه رفاه مازندران

جشنواره بهار در بهار 92 فروشگاه رفاه مازندران برگزار شد.

برگزاری جشنواره بهار در بهار فروشگاه رفاه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، جشنواره بهار در بهار 92، امشب در فروشگاه رفاه مازندران برگزار شد.

سرپرست فروشگاه رفاه استان مازندران در این مراسم اظهار داشت: فراهم کردن کالاهای مورد نیاز جامعه و حذف واسطه‌های غیرضروری، هدایت مردم برای تامین اقلام مورد نیاز از این فروشگاه، جلوگیری از فروش کالاهای غیراستاندارد، ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی استاندارد و استفاده از بار کد ملی از وظایف فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است.

جمال یحیایی افزود: تثبیت قیمت کالاها در مناطق مختلف، جلوگیری از احتکار و گران‌فروشی، اصلاح الگوی مصرف، صرفه‌جویی در وقت، فروش اجناس بسیار متعدد، متنوع، مرغوب و استاندارد در زیر یک سقف و آزادی انتخاب از مزایای خرید از این فروشگاه است.

وی با بیان اینکه این فروشگاه با قطع دست دلالان و واسطه‌گران که یکی از اولویت‌های فروشگاه رفاه است خدمات ویژه‌ای به مردم می‌دهد، اظهار داشت: افتتاح شعبه‌های دیگری از فروشگاه رفاه در سطح استان در راستای تحقق آرمان‌های عدالت خواهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف ما است که با حمایت مسئولان تحقق خواهد یافت. 

سرپرست فروشگاه رفاه استان مازندران با اشاره به اینکه در ابتدای کار در ساری، بابل و چالوس این فروشگاه با مجموع 35 نفر آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: این سه شعبه در طی 17 سال مورد بهره‌برداری قرار گرفتند اما در طی یک سال اخیر چهار شعبه دیگر در شهرهای تنکابن، نوشهر، نور و شعبه دوم ساری افتتاح شد.

یحیایی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 85 نفر به صورت مستقیم در این فروشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند، افزود: راه‌اندازی فروشگاه رفاه براساس بند 128 قانون اساسی و در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و تهیه کالاهای روزمره بوده و در نظر داریم با همکاری شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در راستای خدمات‌رسانی بهینه و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به افتتاح شعبه‌های دیگری نیز اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه در فروشگاه‌های رفاه در سطح مازندران بیش از 30 هزار قلم کالا شامل لوازم خانگی، شوینده‌ها، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی به مردم عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام اجناس و کالاها با برندهای معتبر و رعایت کلیه استانداردها و قیمت مناسب در اختیار مردم است.

سرپرست فروشگاه رفاه استان مازندران همچنین با بیان اینکه در آینده نسبت به دایر کردن حداقل دو تا سه شعبه از فروشگاه‌های جدید در شهرهای پرجمعیت و حداقل یک شعبه در شهرهای کم‌جمعیت اقدام خواهیم کرد، اظهار داشت: به زودی تهیه کالا توسط مردم به صورت مجازی در این فروشگاه انجام خواهد شد.

یحیایی در مورد فروشگاه مجازی رفاه نیز تصریح کرد: مردم با مراجعه به سایت فروشگاه رفاه و ارائه درخواست کالاهای مورد نیاز مایحتاج خود را در سریع‌ترین زمان در منزل خود دریافت خواهند کرد.

وی، فروش رفاه کارت بن خرید کالا، فروش اجناس به صورت اقساطی را از دیگر خدمات این فروشگاه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مازندران با توجه به موقعیت استراتژیکی خود ظرفیت بهره‌برداری از شعبات دیگری از فروشگاه رفاه را دارد که از مسئولان و مدیران استانی تقاضا داریم در این زمینه با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2296/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول