اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

70 جشنواره و برنامه‌ فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 70 جشنواره و برنامه‌ فرهنگی و هنری به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

70 جشنواره و برنامه‌ فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دهه کرامت دهه اول ماه ذی‌العقده است که آغاز آن با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایان آن با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) است و این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمندی برای هر فردی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان گرانقدر جهان می‌باشد.

این مسئول در ادامه به جشنواره‌های مختلف دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: سومین جشنواره استانی خوشنویسی به میزبانی دهدشت، نخستین جشنواره پوستر سازی حجاب در فرهنگ رضوی ویژه دختران به میزبانی چرام و سومین جشنواره هنرهای تجسمی دعای باران به میزبانی گچساران نیز اجرا می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: سومین جشنواره استانی شعر فارسی رضوی به میزبانی دنا، سومین جشنواره استانی شعر ملی رضوی به میزبانی بهمئی، دومین جشنواره استان های 55 کلمه‌ای به میزبانی باشت، نخستین مسابقه کتاب‌خوانی رضوی به میزبانی لنده و دومین جشنواره پیامک‌های رضوی توسط روابط عمومی اداره کل نیز پنج جشنواره بخش فرهنگی ویژه دهه کرامت هستند.

دبیر برنامه‌های دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان را برگزاری دومین جشن شیرخوارگان رضوی، برگزاری استقبال نمادین از کاروان امام رضا (ع) در بخش مارگون، برپایی 10 جشن شبانه در 10 شهر و بخش استان، برپایی بیش از 50 جشن مسجد محور در محلات سراسر استان را از اهم برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

کمالوندی با تاکید بر اینکه این ویژه برنامه‌ها در حاشیه دومین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی برگزار می‌شود، اذعان کرد: امیدواریم استقبال از برنامه‌های این دهه همچون گذشته پررنگ باشد.

انتهای پیام/82011/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول