اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

روز جهانی قدس میراث بزرگ به جا مانده از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است

معاون استانداری البرز روز جهانی قدس را میراثی به جا مانده از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

روز جهانی قدس میراث بزرگ به جا مانده از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، ناصر رجبی، حضور مردم همیشه در صحنه را در روز جهانی قدس نشان از بیعت دوباره با مردم مظلوم این سرزمین دانست و اظهار داشت: روز جهانی قدس، روزی به یادگار مانده از دورانی است که افکار جهانیان از مسئله فلسطین غافل شده بود، اما بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان قدس نامگذاری کرد.

وی افزود: از امروز هرچه جلوتر می‌رویم مسئله قدس و روز قدس نزد مردم در نگاه ملت‌های جهان حائز اهمیت می‌شود.

معاون استانداری البرز اذعان داشت: امروز همه مردم آزادیخواه جهان باید با فریاد ضداستکباری و ظلم‌ستیزی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخاسته و آنها را در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس مصمم‌تر کنند.

وی، روز قدس را روزی برای نشان دادن انزجار از جنایات و سیاست‌های مستکبران جهان دانست و بیان کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تکیلفی است که آحاد ملت برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد نشاند.

انتهای پیام/2302/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول