اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه مطرح کرد

گسترده شدن سفره افطاری رهبر انقلاب در روستاهای دشتی

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: ضیافت سفره افطاری کریم انقلاب متعلق به رهبر معظم انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان دشتی پهن شد.

گسترده شدن سفره افطاری رهبر انقلاب در روستاهای دشتی

علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهارداشت: سال‌های متمادی است که مقام معظم رهبری به فکر فقرا و مستضعفین در سراسر کشور است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: چند سالی است که مستضعفین و محرومین استان بوشهر هم از سفره ضیافت افطاری مقام معظم رهبری برخوردار هستند.

وی ادامه داد: چند سال است که در ماه مبارک رمضان در روستاهای فقیر نشین سفره افطاری مقام معظم رهبری گسترده می‌شود و امسال هم با توجه به سلسله مراتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری به فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه ابلاغ شد و آن هم به ما ابلاغ فرمودند.

رزمجو خاطرنشان کرد: با کسب اجازه از نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ارزشمند بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری ما امسال افتخار خادمی هشت روستا برابر با 5 هزارنفر در روستاهای محروم شهرستان دشتی را داشتیم.

وی اضافه کرد: ضیافت سفره افطاری کریم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای فقط در هشت روستای شهرستان‌ دشتی برگزار شده است و تمام افراد این روستاها از آن بهره‌مند شدند.

رزمجو یادآور شد: مقام معظم رهبری با تاسی از حضرت علی (ع) به فقرا، مستمندان و نیازمندان کمک کردند و مستمندان، فقرا و نیازمندان این هشت روستا روزه خود را در پای سفره افطاری مقام معظم رهبری افطار کردند.

وی ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم قدمی در این کار خیر بگذاریم، انقلاب ما متعلق به همین مردم محروم جامعه است، خدمت به این قشر از افتخارات ماست زیرا هر چه داریم از همین مردم است.

رزمجو خاطر نشان کرد: ضیافت افطاری همزمان در هشت روستای شهرستان دشتی شامل چهار روستای گنخک، روستاهای میانخره، درازی، چارک و چاوشی است.

لازم به ذکر است در ضیافت افطاری کریم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای که شب گذشته در روستای چاوشی برگزار شد پیام نماینده ولی فقیه در استان بوشهر قرائت شد.

در قسمتی از این پیام آمده است: یکی از برکات دین اسلام روزه داری در ماه مبارک رمضان و عنایات الهی و ثواب‌های فراوان و قبولی توبه و عبادت ذات اقدس خداوند است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی جبران گذشته و رستگاری در دنیا و آخرت است و هنگام افطار یکی از زیباترین و معنوی‌ترین ساعات این ماه است که دعا دراین ساعات اجابت می‌شود و سفره افطاری فضای نورانی و وحدت افزا و خدمت رسانی است.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم که در این کار خیر به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همت کرده و در خدمت روزه داران گرامی در مناطق مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پایان گفت: خداوند در ظهور امام زمان (عج) تعجیل بفرماید، طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری مرحمت کند و شهدا، امام شهدا و درگذشتگان از اسلام غرق رحمت واسعه خود بدارد و به همه شما مردم عزیز و ولایتمدار طول عمر و سعادت و سلامت عطا فرماید.

انتهای پیام/66001/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول