اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دادستان عمومی و انقلاب شیراز صورت می‌گیرد

پلمب واحدهای صنفی عامل روزه‌خواری در انظار عمومی

دادستان عمومی و انقلاب شیراز بر برخورد ضابطان قضایی با مظاهر روزه‌خواری در انظار عمومی و همچنین واحدهای صنفی متخلفی که موجبات این امر را فراهم کنند، تاکید کرد.

پلمب واحدهای صنفی عامل روزه‌خواری در انظار عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، قاضی علی القاصی با انتقاد از وقوع روزه‌خواری در انظار عمومی و سطح شهر در روزهای گذشته و نارضایتی جمعی از متدینان اظهار داشت: ارتکاب عمل روزه‌خواری در ملا عام صرف‌نظر از آنکه جرم مشهود محسوب شده و مستوجب تعقیب مرتکبان است، باعث شده تا قباحت نفس این عمل کم‌رنگ و نارضایتی عمومی را در پی داشته باشد.

وی با تاکید بر این که کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی با اختصاص گشت‌های ویژه در ایام باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان در صورت مشاهده هرگونه روزه‌خواری ضمن تذکر لسانی، برخورد قانونی را اعمال می‌کنند، افزود: افرادی که شأن این ماه عزیز را رعایت نکنند، در راستای ماده 18 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب، دستگیر و ضمن تشکیل پرونده قضایی به شعب ویژه رسیدگی به جرائم روزه‌خواری معرفی می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین با صدور دستور قضایی خطاب به نیرو‌های انتظامی و ضابطان ویژه تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی از قبیل رستوران‌ها، فست‌فودها، ساندویچی‌ها، سالن‌های غذاخوری، بیرون‌برها، کافی‌شاپ‌ها و بستنی و فالوده فروشی‌هایی که در این ایام موجبات روزه‌خواری در انظار عمومی را فراهم می‌کنند، نسبت به تعطیلی و پلمب واحد صنفی اقدام و با تشکیل پرونده قضایی به شعب ویژه رسیدگی به جرائم روزه‌خواری معرفی کنند.

انتهای پیام/2448/ق/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول