اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله موسوی جزایری:

اتحادیه اروپا به جای ظالم، مظلوم را محکوم می‌کند

امام جمعه اهواز گفت: اتحادیه اروپا به جای اینکه ظالم را محکوم کند برعکس مظلوم را مورد محکومیت قرار می‌دهد.

اتحادیه اروپا به جای ظالم، مظلوم را محکوم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهر اظهار کرد: امروز میلیون‌ها نفر آواره هستند اما به جای اینکه در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کنند از آن حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: روز قدس یادگار امام راحل بوده لذا وظیفه داریم که در مقابل اسرائیل غاصب و جنایت کار ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز اگر حزب الله و یا برادران حماس از خود در مقابل رژیم غاصب اسرائیل دفاع کنند از نظر اروپا و آمریکا تروریست محسوب می‌شوند.

وی عنوان حمایت از حقوق بشر را که توسط اتحادیه اروپا و رژیم اشغالگر گفته می‌شود تنها یک شعار توخالی دانست و افزود: امروز به همه آن ملت‌هایی که می‌خواهند از خود در مقابل دشمن دفاع کنند تروریست گفته می‌شود در حالی که به ظالمی که ظلم می‌کند آفرین می‌گویند.

آیت الله جزایری عنوان کرد: در واقع رژیم صهیونیستی یک جنایت کار بین المللی است که ماسک حقوق بشر زده است.

وی در خصوص جنایات آل خلیفه در بحرین و وضعیت مبهم مصر گفت: از خداوند می‌خواهیم که مسلمانان را از نقشه‌های پلید دشمنان در امان بدارد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به سالروز تاسیس نماز جمعه در روز 5 مرداد اشاره کرد و افزود: نخستین نماز جمعه کشور در سال 58 به امامت آیت الله طالقانی در تهران برگزار شد.

وی تاکید کرد: امروز به برکت نظام اسلامی در 35 شهرستان استان نماز جمعه برگزار می‌شود.

آیت الله جزایری به برکات شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: در شب قدر ملائک به زمین می‌آیند و تا هنگام سحر مقدمات و سرنوشت انسان را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: در روایات آمده است که حضرت فاطمه (س) برای اینکه فرزندانش تا به هنگام سحر بیدار بوده و مشغول عبادات باشند آن‌ها را وادار می‌کرد که در طول روز بخوابند و به هنگام افطار کمتر غذا بخورند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه اول نماز جمعه امروز گفت: از ویژگی‌های حضرت علی (ع) عدالت ورزی و ضد ظلم بودن او بود و روح عدالت خواهی و ظلم ستیزی امام در نهج البلاغه موج می‌زند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه خطبه‌ها به فرا رسیدن شهادت مولی الموحدین علی (ع) اشاره و اظهار کرد: عدالت خواهی حضرت علی (ع) از برادر خویش آغاز می‌شود و این موضوع نشان از اهمیت عدالت از دیدگاه امام است.

وی بیان کرد: از ویژگی‌های حضرت علی (ع) عدالت ورزی و ضد ظلم بودن او بود و روح عدالت خواهی و ظلم ستیزی امام در نهج البلاغه موج می‌زند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: روزه در این هوای گرم اجری بسیار بزرگ است و امیدوارم مورد درگاه خداوند قرار گیرد.

وی ادامه داد: بالا‌ترین و سخت‌ترین عقبات پل صرات، عقبه مرصاد بوده که راجع به ظلم و امانت داری است.

آیت الله جزایری عنوان کرد: قطعا اگر کسی ظلم و خیانتی انجام دهد در آن دنیا از حسنات وی گرفته و به اعمال شخص مورد ظلم قرار گرفته اضافه می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین از گناهان شخص طلبکار کاسته و به نامه اعمال شخصی که مال مردم را می‌خورد افزوده می‌شود.

انتهای پیام/2329/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول