اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی خبر داد

محکومیت 40 میلیون ریالی برای جعل نشان استاندارد

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی از محکومیت 40 میلیون ریالی یک واحد تولیدی فرآورده گوشتی در فاروج به خاطر جعل نشان استاندارد خبر داد.

محکومیت 40 میلیون ریالی برای جعل نشان استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، علی‌اصغر رضازاده گفت: در این راستا مدیرعامل واحد تولیدی فرآورده گوشتی در شهرستان فاروج به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد به پرداخت 40 میلیون ریال محکوم شد.

وی ماده 525 قانون مجازات اسلامی و ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد در مورد جعل را برشمرد و اظهار داشت: بر همین اساس مدیرعامل واحد تولیدی فرآورده گوشتی در شهرستان فاروج بابت عدم رعایت استاندارد در تولید مواد غذایی و بهداشتی، استفاده از نام و علائم استاندارد بدون مجوز رسمی و جعل مهر یا علامت استاندارد شرکت‌ها و تجارتخانه‌های غیر دولتی به جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی از شهروندان نیز خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا شکایات از واحد تولیدی به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی www.isiri.org مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/63002/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول