اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اصفهان:

تحت فشار قرار دادن جبهه مقاومت از توطئه‌های صهیونیست است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اصفهان گفت: تحت فشار قرار دادن جبهه مقاومت اسلامی از توطئه‌های صهیونیست است.

تحت فشار قرار دادن جبهه مقاومت از توطئه‌های صهیونیست است

حجت‌الاسلام علی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس اظهار کرد: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، ماهیت خصمانه استکبار بیشتر بر همگان روشن می‌شود.

وی افزود: شاید در آن دوران که امام راحل چنین روزی را در تقویم سیاسی کشور قرار دادند این چنین به ابعاد گسترده این حرکت پی نبرده بودیم، اما با گذشت زمان به درایت و دوراندیشی این اقدام معمار کبیر انقلاب به منظور مبارزه با صهیونیست جهانی پی می‌بریم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اصفهان بیان کرد: در پی حوادث اخیر جهان و رویدادهای منطقه خصلت‌های گرگ گونه استکبار و خوی استعماری ماهیت مستکبران عالم روزبه روز بیشتر مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: اتحاد بیشتر مسلمانان در جبهه و سنگر مقابله با استعمار و استکبار جهانی امروز بیش از پیش حس می‌شود و با توجه به اینکه امروز همه جهان کفر و استکبار یکپارچه در مقابل عالم اسلام ایستاده است در کنار هم قرارگیری مسلمانان واجب است.

تقوی تصریح کرد: شعارهای استعماری و جسارت‌های بی شرمانه جامعه صهیونیست به اسلام بحث‌هایی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی رد شد و این حاکی از حضور پررنگ‌تر ما در راهپیمایی روز قدس دارد.

وی عنوان کرد: حضور پرشور ملت ایران باید با یک بینش و بصیرت عمیق همراه باشد و الحمدالله این مهم تحقق پیدا کرده است و به تبع آن امروز شاهد موج اعتراضات علیه جنایات صهیونیست در جهان اسلام و حتی کشورهای غربی هستیم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اصفهان یادآور شد: در حال حاضر تاکتیک آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم پیمانانشان تحت فشار قرار دادن جبهه مقاومت اسلامی است و با توطئه‌ها و عداوت‌های اخیر خود در کشورهای منطقه چون سوریه، لبنان و مصر قصد تضعیف و فروپاشی حکومت‌های اسلامی را دنبال می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بهترین نتیجه راهپیمایی‌ها ملت ایران در روز قدس در عرصه بین‌المللی چیست، گفت: بهترین اثر حضور گسترده ملت همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس قدرت امیدی است که از سوی امت اسلامی ایران به دیگر مسلمانان و کشورهای جهان مخابره می‌شود.

تقوی با مهم خواندن این امید و دلگرم شدن مظلومان عالم از این حرکت مردم ایران در ادامه حرکت مبارزه علیه مستکبران و اشغالگران جهان بیان کرد: در این زمان است که قرارگیری مشت‌های گره کرده جامعه مسلمان در کنار هم معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

وی گفت: حاکمیت‌های اسلامی و مظلومان عالم باید درک کنند و متوجه شوند که تنها راه پیروزی بر زورگویان و مستکبران جهان اتحاد و کنار هم بودن است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اصفهان اشاره‌ای به رصد ذره بینی رفتار و گفتار ملت ایران توسط رسانه‌های غربی کرد و ابراز داشت: حضور پرشور و در صحنه بودن امت اسلامی ایران در روز جهانی قدس پیامی دارد که به رسانه‌ها و دولت‌های دنیا ساطع می‌شود و سردمداران و مستکبران عالم به خوبی این پیام را متوجه می‌شوند.

انتهای پیام/63001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول