اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی داماش:

حضور عابدینی در ورزشگاه انزلی به نفع داماش است

مربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه تیم فوتبال داماش در دربی گیلان شرایط بهتری نسبت به ملوان دارد، گفت: حضور عابدینی در ورزشگاه تختی انزلی برای داماش مفید است.

حضور عابدینی در ورزشگاه انزلی به نفع داماش است

علی نظرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره دربی داماش و ملوان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان ما برای این بازی انگیزه بسیار زیادی دارند و از اهمیت نتیجه آن برای هواداران به خوبی آگاه هستند.

وی ادامه داد: با توجه به انگیزه بالای تیم ما و نکاتی که سرمربی تیم در طول تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده، شانس پیروزی داماش در این دربی بیشتر از ملوان است.

مربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به شرایط تیمش در آستانه این دیدار اذعان کرد: در تیم خود بازیکنان با تجربه‌ای داریم که در این بازی می‌توانند به تیم ما کمک زیادی کنند، به غیر از این ما در بازی قبلی در مقابل سایپا با بدشانسی از رسیدن به برد بازماندیم.

وی با تصریح بر اینکه هنوز ابتدای لیگ برتر هستیم، خاطرنشان کرد: ناهماهنگی‌هایی در این راستا وجود دارد.

نظرمحمدی که خود سابقه بازی کردن و کاپیتانی در ملوان را در کارنامه دارد، با اشاره به شناخت کادر فنی داماش از سپید پوشان ملوان، تصریح کرد: ملوان از تیم‌های خوب و کارنامه‌دار فوتبال گیلان است، اما اکنون و در آستانه این دربی داماش شرایط بهتری نسبت به حریف خود دارد.

وی اضافه کرد: ملوان نسبت به گذشته تغییرات زیادی انجام داده است، از این رو زمان می‌برد تا آنها به هماهنگی و سازگاری لازم برسند و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی هفته دوم لیگ برتر به نفع داماش باشد.

دروازه‌بان اسبق باشگاه داماش درباره شرایط مالی این تیم گفت: تاکنون به لحاظ مالی چیزی به تیم تزریق نشده، اما همه می‌دانند که حضور عابدینی به عنوان یک مدیر فوتبالی همواره در روزهای سخت به کمک داماش آمده است.

وی به حضور عابدینی در دربی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: حضور عابدینی در روز بازی دربی گیلان در ورزشگاه تختی انزلی بدون تردید برای داماش مفید است.

به گزارش فارس، دیدار ملوان و داماش ساعت 22 امشب در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

هوای گیلان نیز اکنون بارانی و پاییزی است.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول