اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فوتبال گیلان:

امیدواریم دربی گیلان تماشاگر پسند شود

کارشناس فوتبال گیلان گفت: امیدواریم دربی گیلان در فضایی آرام، زیبا و تماشاگرپسند برگزار شود.

امیدواریم دربی گیلان تماشاگر پسند شود

اردشیر پورنعمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره دیدار ملوان و داماش در دربی فوتبال گیلان اظهار کرد: نباید از دربی استفاده ابزاری شود و بحث‌های قومی و قبیله‌ای را پیش کشید، بلکه تفاوت‌ها را باید به تیم‌ها و رنگ‌ها در داخل زمین خلاصه کرد.

وی افزود: ما همه از یک کشور و استان هستیم و باید به یکدیگر احترام بگذاریم.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه بسیاری از استان‌ها آرزوی داشتن حتی یک نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور را دارند، اذعان کرد: گیلان دارای دو نماینده در لیگ برتر است و باید قدر این موهبت را بدانیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بازی ملوان و داماش دیداری زیبا و تماشاگرپسند باشد تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند و با رضایت ورزشگاه را ترک کنند.

پورنعمت با اشاره به اینکه حال و هوای دربی‌ها با دیگر مسابقات تفاوت دارد، تصریح کرد: فوتبال یک جنگ است و تماشاگران در طول بازی از خود بیگانه هستند و این از اتفاق‌های طبیعی و هیجان‌های فوتبال است که شور تماشاگران و جامعه را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در داخل این گروه‌های هنجار، گروه‌های ناهنجاری نیز وجود دارند که باید توسط خود مردم و از درون تماشاگران کنترل شوند.

مدیرعامل اسبق باشگاه ملوان بندر انزلی با بیان اینکه باید از شعار دادن پرهیز شود، گفت: مسئولان نباید از بالا مردم را نگاه کنند بلکه باید داخل این دو تیم شوند، کاری که ما در دوران حضور خود انجام دادیم و تماشاگران را توسط مردم کنترل می‌کردیم.

وی افزود: باید شرایط و فضا را عادلانه کرد و در این صورت آنچه را که در زمین شکل می‌گیرد طبق قانون فوتبال باید قبول کرد.

پورنعمت با اشاره به اینکه گیلانی‌ها نیاز به معلم اخلاق ندارند، خاطرنشان کرد: تماشاگران ما منهای گروهی اندک، با فرهنگ هستند و باید با کارهای فرهنگی تماشاگران و سکوها را آرام کرد.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول