اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا:

گل خوردن ما در وقت اضافه تلخ بود/مقابل داماش با استرس بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه مقابل داماش با استرس بازی کردیم، گفت: گل خوردن ما در وقت اضافه تلخ بود.

گل خوردن ما در وقت اضافه تلخ بود/مقابل داماش با استرس بازی کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انگین فیرات شامگاه پنجشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت در جمع خبرنگاران از مهمان‌نوازی مردم رشت و باشگاه داماش که زمین خود را برای تمرین در اختیار تیم سایپا گذاشته بود قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه داماش تیم خوبی است، اظهار کرد: داماش طرفداران بسیار خوبی دارد که به این مسابقه هیجان دادند و برای بنده جالب بود.

سرمربی تیم سایپا درباره بازی مقابل داماش اذعان کرد: در نیمه نخست بیشتر خواسته‌های خود را انجام دادیم اما موقعیت‌هایی که ایجاد شده بود به خوبی از آنها استفاده نکردیم به ویژه اینکه فضای خالی بسیاری نیز به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه داماش با ارسال توپ‌های هوایی روی ما فشار آورد، تصریح کرد: به همین دلیل بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.

فیرات، با بیان اینکه سایپا می‌توانست پیروز این بازی شود، گفت: زمانی که یک بر صفر جلو بودیم اما احساس می‌کردیم که عقب هستیم و با استرس بازی می‌کردیم.

وی متذکر شد: داماش نیز با کمک تماشاگرانش ما را پرس کرد و در مجموع باید بگویم گل خوردن ما در دقایق اضافه تلخ بود.

این سرمربی از برخی حرکات ناپسند تماشاگران انتقاد کرد و یادآور شد: برخی تماشاگران به چشم بنده و دروازه‌بان تیم لیزر انداختند که به نظر بنده کار درستی نبود.

وی خاطرنشان کرد: ما همه برای فوتبال در اینجا جمع شدیم و نباید چنین رفتارهایی صورت گیرد.

فیرات، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره ایجاد تحول در فوتبال سایپا و تلاش برای انجام یک بازی هجومی که قبل از بازی مذکور این مسئله را مطرح کرده اما در نیمه دوم بازی سایپا با دفاع کردن به دنبال رسیدن به هدف خود بود، تصریح کرد: حق با شماست ما می‌خواستیم فوتبال تهاجمی ارائه کنیم اما به خاطر فشار زیاد داماش در نیمه دوم نتوانستیم به آنچه که قول داده بودیم عمل کنیم.

وی با تبریک به سرمربی داماش، اذعان کرد: داماش نشان داد که با تمام وجود برای لیگ برتر آماده شده است.

سرمربی سایپا متذکر شد: اگر داماش در بقیه بازی‌های خود به همین صورت عمل کند فکر نمی‌کنم هیچ تیمی بتواند با امتیاز از رشت خارج شود.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول