اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

ارزش برد دربی گیلان فراتر از 3 امتیاز است

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: دربی گیلان دارای حساسیت‌های خاصی بوده و ارزش برد در این رقابت فراتر از سه امتیاز است.

ارزش برد دربی گیلان فراتر از 3 امتیاز است

محمد حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر انزلی با اشاره به برگزاری دیدار ملوان و داماش در هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: این بازی از گذشته حساسیت خاص خود را به همراه داشته و دیدار سختی محسوب می‌شود و برد در این دیدار فراتر از سه امتیاز ارزش دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه ما بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته‌ایم در این دیدار با تمام قوا برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنیم.

مربی با سابقه تیم فوتبال ملوان انزلی درباره زمان برگزاری این دیدار در هفته دوم لیگ برتر اذعان کرد: اگر این بازی در زمانی دیرتر و چند هفته دیگر برگزار می‌شد قطعاً با توجه به هماهنگی بیشتر بازیکنان هر دو تیم راحت‌تر بازی می‌کردند و دیدار زیباتری از آب در می‌آمد و این مسئله برای ما اهمیت بیشتری داشت.

وی ادامه داد: این دیدار در هر شرایطی حساس است و ما نیز بدون توجه به این نکته تمام تلاش خود را برای کسب برد و شاد کردن هواداران ملوان به‌کار می‌بندیم.

حبیبی با بیان اینکه دربی سنتی گیلان همواره حواشی خاص خود را به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که در فصل اخیر در ورزشگاه بندرانزلی حاشیه‌های کمتری را شاهد بوده‌ایم و هواداران به دنبال تشویق کردن ملوان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تماشاگران در این دیدار فرهنگ واقعی و بالای خود را به نمایش بگذارند تا در کنار یک بازی زیبا و تماشاگرپسند روز خوبی در سکوها رقم بخورد.

انتهای پیام/84001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول