اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص بیش از 7 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی شبکه آبرسانی مناطق زلزله‌زده

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال صرف بازسازی شبکه آبرسانی شهری و روستایی مناطق زلزله‌زده شده است.

اختصاص بیش از 7 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی شبکه آبرسانی مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی عصر امروز در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتی با بیان اینکه موضوع آبرسانی یکی از مشکلات مردم این مناطق است، اظهار داشت: اکنون بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال صرف بازسازی شبکه آبرسانی شهری و روستایی مناطق زلزله‌زده شده است که لازم است در افزایش تأمین آب این منطقه بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه کار بازسازی با توجه به گرمی هوا و نبود کارگر ماهر به کندی پیش می‌رود، ادامه داد: برای جلوگیری از بحران کم‌آبی سعی شده است آب شرب از آب ساخت و ساز واحدهای مسکونی تفکیک شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده اصلاح و تأمین آب شرب در دستورکار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد که با اجرای این طرح مشکل آبرسانی این مناطق زلزله‌زده حل می‌شود.

رستمی با اشاره به اینکه استان بوشهر امسال هشتمین سال خشکسالی را پشت سر می‌گذارد، اذعان داشت: با توجه به بروز خشکسالی و اینکه استان بوشهر دارای منابع محدود آب شرب است لازم است مشترکین در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب شهری سه میلیارد و 500 میلیون ریال صرف طرح‌های آبرسانی کرده است، ابراز کرد: این اعتبار صرف تعمیرات و بازسازی 600 انشعاب، تجهیز چاه‌های آب شرب، یک هزار و 800 متر لوله‌گذاری و رفع اتفاقات شبکه آبرسانی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار از صرف چهار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و نصب انشعابات منازل روستایی مناطق زلزله‌زده خبر داد و ابراز داشت: با اجرای این طرح‌ها بخشی از مشکل آبرسانی روستاهای زلزله‌زده حل شده است.

انتهای خبر/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول