اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر عنوان کرد

تاثیر گرمای هوا بر پیشرفت بازسازی مناطق زلزله‌زده شنبه

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: شدت گرما سرعت بازسازی را تا حدودی در مناطق زلزله‌زده شنبه کاهش داده است، اما افزایش شیفت کاری این کاهش سرعت را جبران می‌کند.

تاثیر گرمای هوا بر پیشرفت بازسازی مناطق زلزله‌زده شنبه

کاظم مرادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شنبه، اظهار داشت: شدت گرما سرعت بازسازی را تا حدودی در مناطق زلزله‌زده شنبه کاهش داده است، اما افزایش شیفت کاری باعث شده تاکاهش سرعت جبران شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: شدت گرما باعث شده تا کارگران از ساعت 10:30 صبح تا ساعت 17:30 نتوانند کار کنند و این امر موجب کاهش پیشرفت عملیات بازسازی در مناطق زلزله زده شنبه شده است.

وی ادامه داد: هر چند شدت گرما وجود دارد، اما کار بازسازی با سرعت قابل قبولی ادامه دارد، ولی سرعتی که ما پیش بینی می‌کردیم تا حدودی کاهش یافته است.

مرادی خاطرنشان کرد: از نیمه دوم مرداد شدت گرما در منطقه کاهش خواهد یافت و سرعت بازسازی افزایش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: به خاطر رفاه حال مردم زلزله‌زده، بحث کانکس با تلاش استاندار پیگیری و تامین اعتبار شد و تا کنون بیش از 670 کانکس بین زلزله‌زدگان توزیع شده است و مابقی نیز در حال انجام کار است که به سرعت وارد استان شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مرادی اضافه کرد: از تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان‌های فارس و بوشهر در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده تشکر می‌کنیم و از مردم این مناطق به خاطر همکاری و صبر و تحمل آنها تقدیر می‌نمایم.

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر در پاسخ به اینکه وضعیت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق شنبه چند درصد پیشرفت دارد، خاطرنشان کرد: از یک‌هزار و 250 واحد مسکونی، عملیات سقف بیش از 150 واحد مسکونی انجام شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول