اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران:

شهرری دارای 138 بوستان است

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از احداث سرویس بهداشتی جدید در 16 موقعیت این منطقه خبر داد.

شهرری دارای 138 بوستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید شیرازی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران تهران از احداث سرویس بهداشتی جدید در 16 موقعیت این منطقه خبر داد و گفت: به ‌منظور توسعه امکانات رفاهی شهروندان احداث 11 موقعیت ثابت با 84 چشمه و پنج موقعیت سیار با هفت دستگاه در مکان‌های استراتژیک و پرتردد و بوستان‌های جنوب تهران احداث شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه دو مورد از سرویس‌های بهداشتی تازه احداث شده در روستاهای قاسم‌آباد تهرانچی و گل تپه صورت گرفته و به مرحله بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی موقعیت‌های ضلع شمال ورزشگاه شهید مدرس، شهرک معراج و بوستان 13 آبان نیز به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

وی به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری و اهمیت تامین امکانات رفاهی برای مسافران و زائران اشاره کرد و افزود: بوستان‌های شهید آوینی، عظیم آباد، نیلوفر، نغمه، نورعلیزاده، شورا، جوانمرد قصاب و... از دیگر موقعیت های مکان یابی شده برای احداث سرویس بهداشتی است که با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه عملیات عمرانی آن به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران در پایان عنوان کرد: این منطقه دارای 138 بوستان شهری و دو موقعیت استراتژیک جمعیتی شامل مترو جوانمرد قصاب و شهرری است که پراکندگی احداث سرویس‌های بهداشتی به نحوی مکان‌یابی شده تا دسترسی شهروندان به این امکان رفاهی عمومی به راحتی انجام شود. 

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول