اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام زمان و مسیر راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای زمان و مسیر راهپیمایی‌های روز جهانی قدس را در شهرها و بخش‌های این استان اعلام کرد.

اعلام زمان و مسیر راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه سی و سومین سالگرد روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در آستانه آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس نام گرفته و یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام و وحدت جهان اسلام و مسلمین با یکدیگر است، ملت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی با پشت‌سر گذاشتن ایام و لیالی قدر و با تضرع، دعا و انابه به درگاه ایزد متعال و رب بی‌نیاز، آماده خلق حماسه سیاسی دیگری در عرصه ملی و بین‌المللی می‌شود تا صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد زده و داد مظلوم را از ظالمین و رژیم اشغالگر و سفاک قدس مطالبه کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از این بیانیه با دعوت از ملت بزرگ و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد، از عموم مردم شریف و قدرشناس این استان، گروه‌ها، اقشار، اصناف مختلف مردمی، تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها و دسته‌های مختلف سیاسی ـ اجتماعی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدس شریف می‌خواهد تا بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم و در خور شکوه و مجد و عظمت ایران و ایرانی با حضور انبوه، مثال‌زدنی و آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس که به سمت میعادگاه‌‌های نماز جمعه برگزار می‌شود سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، این یادگاری بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره)، تجدید میثاق کنند.

 به گزارش فارس و بر اساس این اطلاعیه، این راهپیمایی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 11 صبح و از میدان شهدای نیروی انتظامی شروع و به سمت میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان روبروی مسجد صاحب‌الزمان ادامه پیدا می‌کند و در نهایت تظاهرکنندگان در مصلی بزرگ امام خمینی این شهر تجمع می‌کنند.

بر اساس این اطلاعیه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر گچساران و دهدشت که از ساعت 11 صبح شروع می‌شوند به ترتیب، مسجد شهیدان، فرماندهی نیروی انتظامی، چهار راه مطهری، مصلی نماز جمعه و مقابل فرمانداری به سمت مصلی نماز جمعه فعلی خواهد بود.

همچنین راهپیمایی روز قدس در شهرستان دنا نیز در ساعت 11 صبح از میدان الله  شهر سی‌سخت شروع شده و از مسیر خیابان شهید مطهری، چهارراه ولیعصر، خیابان توحید به سمت  مسجد جامع امام علی (ع) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیر حرکت راهپیمایان در شهرستان بهمئی را بعد از نماز جمعه از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام حسین (ع) اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه این شورا مسیر حرکت راهپیمایی در شهرستان چرام و باشت به ترتیب از ساعت 10 صبح و از جلوی داروخانه شبانه‌روزی، خیابان مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب، خیابان شهید محسن‌پور (کمیته امداد)، بلوار شهید بهشتی به سمت مصلی و در باشت از چهارراه کتاب ( مقابل دفتر امام جمعه ) به سمت مصلی نماز جمعه ( مسجدالنبی) از ساعت 11 و نیم خواهد بود.

در بخش دیگری از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیر راهپیمایی در شهر لنده، مارگون، سوق، چیتاب، پاتاوه، سرفاریاب، دیشموک و قلعه رئیسی، لوداب، سرآسیاب، سپیدار و بوستان ابدین شرح اعلام شد.

در شهر لنده از ساعت 11 صبح و از جلوی سپاه، خیابان امام خمینی (ره) به سمت مصلی خواهد بود.

در مارگون این راهپیمایی بعد از نماز جمعه و از مصلی به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در شهر سوق از خیابان 17 شهریور، خیابان شهدا، مصلی نماز جمعه و از ساعت 30/11  صبح برگزار می‌شود.

در چیتاب، از مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف فلکه مرکزی شهر، بعد از نماز جمعه

در شهر پاتاوه از ساعت 11 صبح جلوی بخشداری، خیابان امام خمینی، مسجد صاحب الزمان (عج) 

راهپیمایی روز قدس در سرفاریاب از ساعت 9 صبح از  میدان شهدا شروع می‌شود و با حرکت از گلزار شهدا به طرف مسجد ابوالفضل ادامه پیدا می‌کند.

این راهپیمایی در شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی به ترتیب از میدان شهدا، خیابان آزادی، میدان معلم‌ و مسجد صاحب الزمان (عج) در ساعت 30/11 صبح و  میدان امام حسین (ع)، خیابان امام خمینی، میدان انقلاب به سمت مصلی نماز جمعه در ساعت 11 صبح خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در لوداب مسیر راهپیمایی از ساعت 10 صبح از جلوی بخشداری به سمت چهارراه جهاد و در سرآسیاب از بخشداری، گلزار شهدا به سمت  مسجد امام خمینی از ساعت 11 صبح خواهد بود.

همچنین مسیر راهپیمایی در ممبی از جلوی بخشداری، حوزه سیدالشهدا و از ساعت 10 و نیم شروع می‌شود و در نهایت در مسجد صاحب الزمان (عج) تجمع می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس در شهر سپیدرا از ساعت 10 و نیم و از روبروی حوزه مقاومت امام رضا (ع) به طرف گلزار شهدا و در بوستان نیز از ساعت 9 صبح از جلوی بخشداری به سمت مسجد صاحب‌الزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول