اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

روز قدس در اتحاد مسلمانان مؤثر است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: بدون تردید ملت‌های مسلمان روز قدس را بزرگ می‌دانند زیرا این روز در اتحاد مسلمانان موثر است.

روز قدس در اتحاد مسلمانان مؤثر است

محمد عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: روز قدس از جمله ابتکارات پیامبرگونه امام خمینی(ره) بوده و روز شریفی برای مسلمانان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادی فلسطین و برگشت صهیونیست‌ها به کشورهایشان از جمله پیام‌های روز قدس است گفت: آزادی فلسطین و برگشت صهیونیست‌ها به کشورهایشان از جمله پیام‌هایی است که هر مسلمانی باید همواره به یاد داشته باشد و با حضور در راهپیمایی روز قدس آن را تحقق بخشد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: برای همه کشورهای اسلامی و به ویژه کشور ما روز قدس یکی از بزرگترین روزهاست بنابراین همه وظیفه دارند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

وی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس انعکاس در صحنه بودن مردم ایران است گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر مسئله جهانی فلسطین، نشانه در صحنه بودن ملت ایران است.

عرب ادامه داد: دنیا در زمینه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حساب می‌کند، هر چه راهپیمایی وسیع‌تر باشد نشاندهنده پشتیبانی مردم ایران از نظام و دولت است.

وی عنوان داشت: بدون تردید ملت‌های مسلمان روز قدس را بزرگ می‌دانند زیرا این روز در اتحاد مسلمانان موثر است.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی استان قم یادآور شد: راهپیمایی روز قدس نشاندهنده پشتیبانی از مردم و سرزمین فلسطین است و این حرکت نشان‌دهنده وحدت و همبستگی مسلمانان اقصی نقاط جهان است.

وی خاطرنشان کرد: پیر و جوان، زن و مرد در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند که این امر در سربلندی و پیروزی اسلام مؤثر است.

انتهای پیام/78003//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول