اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج رسانه استان فارس:

تنها راه‌حل مسئله فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی است

سازمان بسیج رسانه فارس به عنوان رزمندگان نبرد نرم، تنها راه‌حل مسئله فلسطین را نابودی رژیم صهیونیستی و برگزاری همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین سرنوشت این کشور دانست.

تنها راه‌حل مسئله فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه بسیج رسانه استان فارس آمده است: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره)، فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، فریاد مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و تجلی اراده مسلمانان مبنی بر تحقق حاکمیت مستضعفان بر زمین است، تصریح شده است: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

بسیج رسانه فارس در ادامه بیانیه خود خاطرنشان کرده است: امروز نقطه ثقل وحدت در جهان اسلام موضوع قدس و فلسطین است و بی‌شک انقلاب اسلامی مبارزات ضداستکباری و صهیونیستی را در جهان به ویژه کشورهای اسلامی تشدید و روند تشکیل جبهه مقاومت را دگرگون کرد و مانع جدی در مسیر تحقق اهداف توسعه‌طلبانه مستکبرین عالم به وجود آورد.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: شاهد عینی آن بیداری اسلامی و سرنگونی مرتجعان وابسته به جبهه غرب است و امروز استکبار جهانی برای کمرنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می‌کند علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب‌های اسلامی منطقه را به سوی دموکراسی غربی با جنگ داخلی و فرقه‌ای سوق دهد تا حیات صهیونیسم با اضطراب کمتری سپری شود.

در این بیانیه تصریح شده است: ما مدیران مسئول، سرپرستان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران، عکاسان و فعالان بسیجی رسانه‌های استان فارس بر این باور هستیم که تنها راه‌حل مسئله فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی و خروج صهیونیست‌های غاصب از سرزمین‌های اشغالی، بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی‌نقاط جهان و برگزاری یک همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین سرنوشت آینده این کشور، با رأی و اراده آنان است.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: هرگونه راه‌حل دیگر را ایجاد فرصت برای تداوم حیات اهریمنی رژیم جعلی صهیونیستی و ادامه ظلم و پایمال‌کردن حقوق مسلم فلسطینی‌ها تلقی و آن را محکوم به شکست و هرگونه مذاکره سازش‌کارانه با صهیونیست‌های خبیث را خیانت به اسلام و نوعی دهن‌کجی به خون شهدا می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است: آرمان آزادی قدس شریف و حمایت همه‌جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و تلاش برای محو غده سرطانی را همچنان اولویت نخست جهان اسلام دانسته و الگوی مقاومت را یگانه راه مقابله‌ پیروزمند و افتخارآمیز با رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه گفته شده است: ما اصحاب بسیجی رسانه‌های استان فارس در قالب رزمندگان نبرد نرم، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و تاکید بر غاصب و غیرقانونی بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم.

اصحاب بسیجی رسانه‌های فارس ضمن تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، اعلام کرده‌ که در روز قدس همگام با سایر اقشار مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز جمعه شرکت می‌کنند و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت کرده‌اند با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

انتهای پیام/2448/ز/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول